7 Temmuz 2010 Çarşamba

NOTD: Sinful Colors Forget Now

Please scroll down for English.

Burada sıcaklık Fahrenheit cinsinden üç basamaklı sayılara ulaştı. Hava o kadar nemli ve sıcak ki artık evden yarı çıplak çıkacak hale geldim. Ama tabi ki tırnaklarım çıplak değil. Bugün janjanlı oje serime devam ediyorum, işte Sinful Colors'tan iki kat sürdüğüm Forget Now:


Bir kere ismi çok güzel bu ojenin, sırf onun için bile alınabilir. Çingene pembesi, içinde minicik cam kırıkları var. Normalde pembeye bayılırım ama bu tonunu nedense hiç sevmiyorum. Bir de pedikür olarak deneyeceğim, olmazsa franken yaparım artık.


Bu oje bana Zoya'nın Sparkle koleksiyonundan Gilda adlı pembe ojeyi anımsattı, sanki onun daha canlı bir tonu. Beğenenler Cherry Culture'da bu markanın yüzlerce ojesini bulabilirler, üstelik sadece 2 dolarlar.

The temperature passed 100° F threshold this week. It is so humid and hot that I am considering leaving the house half naked from now on. My nails are not naked though, I am wearing two coats of Sinful Forget Now. It is a glass-flecked hot pink polish, which is like a more vivid version of Zoya Gilda. I am a pink-lover, but somehow I really don’t like this shade. I’ll try it as a pedi sometime to determine its fate.

5 yorum:

  1. bence franken yapmayacaksın, ayaklarında beğeneceğine eminim :) sinful ojeleri benim de aklımı başımdan alıyor. kısmet bir dahaki cherryculture indirimine inşallah :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de oyleyim, alacaklarimi biriktirip indirimde topluca ismarliyorum. Neyse ki arayi acmayip bir kac ayda bir yapiyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir renk, çok da yakışmış sana :D

    YanıtlaSil
  4. ayni gilda diyecektim, zaten yazmissin... cok guzel =)

    YanıtlaSil
  5. Tesekkur ederim Joey, pembe olunca begendin tabi :)

    Deniz, walla Sparkle'dan hic pembe almamistim, gerek yokmus zaten bu olunca.

    YanıtlaSil