15 Ocak 2011 Cumartesi

NOTD: BB Couture Opposites Attract + Franken Happiest Polish on Earth

I added an accent nail onto my last gray mani. I frankened the pink polish by adding white into Sinful Forget Now. The name comes from Disneyland where I spent my 3rd happiest day on earth. Yeah, I suffer from High Fidelity's Top 5 syndrome.

Dünkü gri tırnaklarıma biraz renk getirmek için bugün pembe ile vurgu tırnak yaptım:


Yüzük parmağımdaki pembe kendi imalatım. Sinful Forget Now'u pek sevmemiştim, ben de içine biraz beyaz döküp bunu yaptım. Aramıza yeni katılanlar frankenlar için şuraya bakabilir.
 
 
Ojenin adı Disneyland'dan geliyor; hayatımın en mutlu üçüncü gününü geçirdiğim yer. Şimdi size "En mutlu üç gününüzü sıralayın" deseydim bunu hemen yapabilir miydiniz yoksa karar verebilmeniz için biraz süre mi gerekirdi? Gözlerinizi kapatıp düşünün bakalım.

8 yorum:

  1. Tırnaklarınız gerçekten çok bakımlı ve mükemmel:))
    Blogunuzun adına cuk oturuyor:)
    Hangi oje yakışmaz ki size:))

    YanıtlaSil
  2. Sanırım herkes ilkini hemen söylebilir ama 2. ve 3. için biraz düşünür :)

    YanıtlaSil
  3. 1 gununu sıralardım sanırım 2. ve 3. ye daha var :D gri pembeyi her zaman severim

    YanıtlaSil
  4. Bende şu flormar 413 arasına pembe sürüyordum pastelin. Elimden nasıl fırladı bilmiyorum yere bayağı döküldü. Neyseki yurdun halısıydı yarısına kadar bir tablo yaptım,yanlışlıkla :( Sen dökmeden temiz yapmışsın,ne güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Tesekkur ederim Eliza, sizin de nickiniz cok guzel :)
    Gecmis olsun tansumut, cikartabildin mi? Camsil gibi seyler ise yariyor diyorlar, bir dene istersen.

    YanıtlaSil
  6. Asetonu denedim Öykü ama mahvoldu. Bilmiyorum ya yenisini sersinler,bilerek yapmadım ki. Umarım tatilde aramazlar beni :D

    YanıtlaSil
  7. gerçekten o ojeye beyaz damlatınca daha güzel olmuş rengi. sakız gibi :)

    YanıtlaSil
  8. En azindan kirmizi degilmis oje, ortalik Dexter setine donerdi oyle.

    Nemo, ben de sevdim boyle, Barbie pembesi gibi oldu :)

    YanıtlaSil