31 Ocak 2011 Pazartesi

Karşılaştırmalar: Zoya Intimate

Since Caitlin and Gemma from Zoya Intimate turned out to be unique, I was wondering if I could find some dupes for the rest of the collection. Only Wet 'n Wild Shield looks extremely close to Jules, but I like SH Wet Cement better than Dove and Essie Lilacism better than shimmery Marley.

 Zoya'nın 2011 Bahar koleksiyonu Intimate'ın promo resimlerini çok sevmiştim. Daha önce tanıttığım deneme çubuklarını elime alınca daha da beğendim. Soldan sağa Marley, Dove, Caitlin, Dannii, Jules, Gemma:


Mavimsi gri olan Caitlin ile mavi ışıltılı yeşil Gemma'nın benzersiz ojeler olduğu söyleniyordu; diğer renkler de acaba öyle mi diye kendi ojelerimle karşılaştırdım. Soldan sağa Wet 'n Wild Shield, Barbados, SH Wet Cement, Essie Lilacism:


Shield dışında aynı oje bulamadım, ama bendeki leylak ve gri alternatifler Zoya'nınkilerden daha güzel bence. O yüzden bir daha Zoya siparişi verdiğimde Intimate'tan bir tek Caitlin, Gemma ve Dannii alacağım.

3 yorum:

  1. Caitlin ve Gemma guzelmis gercekten. ama digerlerine dupe mutlaka bulursun.

    YanıtlaSil
  2. bence gemma inanılmaz çirkin ya =//

    diğer hepsi güzelmiş renklerin ama gemma çok kötü bak. hiç sevmedim. shawn daha güzeldi bence. bu benim pırıltıya olan gıcıklığımdan ileri geliyor da olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Bir tek Jules'a dupe bulabildim iste, ama o da yeterli simdilik.

    Yapma Nemo, Gemma cok guzel bi kere :P

    YanıtlaSil