26 Ocak 2011 Çarşamba

NOTD: Avon Tırnak Bantları

 Before paying $10 for the new Sally Hansen strips, I wanted to practice with the ones I had at home. My sister sent this Avon one from Turkey and it is not available in the States. I threw away the package by mistake so I don't know the name of this specific strip. It was very easy to apply and the color is a dupe for Flormar 314.

Sally Hansen'in yeni tırnak bantlarını görmüşsünüzdür, hepsi birbirinden güzeller:


Sadece bir manikürlük pakete 10 dolar vermek yerine önce ablamın Türkiye'den yolladığı Avon marka bantlardan denemek istedim. 


Her bir pakette değişik boyutlarda 16 tane bant var, tırnaklarınızın genişliğine göre seçip bunları teker teker tırnaklarınıza yapıştırıyorsunuz. Kullanım oldukça kolay, sadece arada hava kalmamasına dikkat edin.


Bantı boşver, renk çok güzel diyenler Flormar 314'e göz atabilirler. Adına bakmadan paketi attığım için bu bant tam olarak ne renk bilemiyorum, eğer aranızda katalogta gören varsa haber versin, yazıya ekleyim. Marjo, sen bilirsin belki.

13 yorum:

  1. Yaaa süpermiş bu bantlar bayıldım.Hemen araştırmaya geçiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. O kadar Avonlara bakarım ama hiç bu bant mant neyin hiç görmemiştim.
    Şu yukardaki bantlarda gözümü gönlümü açtı :))

    YanıtlaSil
  3. bende öykü oje eklemiş neden bantı anlatıyor diyorum :D bende aldım gecenlerde desenli bişi

    YanıtlaSil
  4. Avon un tırnak bantları olduğundan habeirm yoktu görürsem bende alabilirim :)Rengi pek güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. başka bant var mı sende avon'dan? ya merak ettim, enterasan desenli vs olan varsa alabilirim :)

    sally hansen laced up görüyorum bloglarda bayıldım ona..

    YanıtlaSil
  6. bordo renk tırnaklar oje değil bant mı şimdi, woooowww inanması çok güç resmen oje gibi.ama ilk resimde paylaştığın tırnak yapışkanları da güzelmiş.tırnak var tırnak var bu zor bir durum tırnağın da standatı olmaz ki, seçim zor iş.

    YanıtlaSil
  7. Aman yanlis anlasilma olmasin, ilk resim SH. Avon'da oyle desenliler var mi bilemiyorum, Amerika'daki Avon'da yok zaten tirnak banti. Ben de bir tane daha var, o da yine duz eflatun.

    YanıtlaSil
  8. a avonun tırnak bantı mı varmış? hiç görmemiştim yav, gidip bi bakayım kataloğa :D tırnaklarında da çok hoş durmuş ben normal oje sanmıştım başta :)

    YanıtlaSil
  9. Evet, tirnakta ojeden farksiz duruyor hakkaten.

    YanıtlaSil
  10. Geçen gün yanlışlıkla flormar'ın 314'ünü aldım şuan ayak tırnaklarımda güzel ama ben sevdim gerçekten :D

    YanıtlaSil
  11. Guzel de beni hemen bayiyor. Bir mavi, yesil, turkuaz falan oyle mi oysa ki? ;)

    YanıtlaSil
  12. sallihansen tırnak yapıştırmaları türkiyede varmı varsa nedir fiyati biliyormusunuz?kırmızı oje çok severim ama hep çabuk soyulur.altını boyar.bunları deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  13. SH bantlar Amerika'da daha yeni cikti, Turkiye'ye de gelir diye tahmin ediyorum ama ne zaman bilemem. Kirmizi ojenin kalici olmasi ve altini boyamamasi icin base coat + top coat ikilisini kullanabilirsin.

    YanıtlaSil