14 Ocak 2011 Cuma

NOTD: BB Couture Opposites Attract

This gray polish with lots of silver and black shimmer is part of the Wedding Blues collection. Just like Moon over Manhattan, the black particles did not transfer onto the nails. I used two coats. I wish BBC polishes were a bit cheaper or at least they would offer really good deals like Zoya. I am still laughing at that 5% off coupon.

Ne zamandır gri sürmüyordum, özlemişim:


Bu oje BB Couture'ün Wedding Blues adlı koleksiyonundan. Orta tondaki gri tabanın içinde ojeye derinlik katan gümüş ve siyah pırıltılar var. Moon over Manhattan'da da söylediğim gibi siyah parçacıklar ne yazık ki tırnakta belli olmuyor.


İki kat sürdüm. BBC ojeleri çok seviyorum, biraz ucuz olsalar ya da Zoya gibi arada promosyon yapsalar çoğunu toplarım gibi geliyor. Bir kere "Müjde, %5 indirim yaptık" diye email gelmişti, hala aklıma geldikçe gülüyorum.


Gri renk bence tırnakta çok modern duruyor, ama tonunu iyi ayarlamak lazım. Eğer ten renginizle çakışan bir gri seçerseniz elleriniz soluk, yaşlı ya da "ölmüş" durabilir, dikkat.

9 yorum:

  1. ben ellerdeki ölü görüntüsünü biraz sevebiliyorum zaman zaman o_0
    bu çok güzelmiş ama.

    YanıtlaSil
  2. bende gri seviyorum belki 5 tane gri ojem var kendim yaptım :D

    YanıtlaSil
  3. Evet, en kolay franken yapilabilen renk gri oldugu icin almayip ne gerek diyorum ben de ama durduramiyorum kendimi.

    YanıtlaSil
  4. aslında bence gri tam olarak olmuyor karıştırınca, şöyle ki ben normal beyaz ve siyahı karıştırınca mavimsi gri çıkıyor ortaya ve bunu sevmiyorum. nötr olmuyor hiçbir şekilde yaptığım karışımlar, hep bir mavilik var.. internetten baktım da mac hello kitty koleksiyonundaki gri için öyle demişler..
    ama bence aslında, essie playa del platinum gibi greige denilen renkler daha güzel düz griden :)

    YanıtlaSil
  5. Pis renklere merakım var ama bu griyi daha süremedim :))

    YanıtlaSil
  6. Aaa hic bilmiyordum. Acaba icine biraz sari damlatsan maviligini alir mi? Benim ellerimde mavi tabanli renkler daha guzel duruyor bu arada.

    YanıtlaSil
  7. hem oje hemde tirnaklar cok güzel =))

    YanıtlaSil
  8. Oh I know what you mean with BB! That other one, buy 4 get 1 free was a joke too. I have so many Zoyas because of their awesome sales/deals.

    YanıtlaSil