13 Ekim 2010 Çarşamba

NOTD: BB Couture Moon Over Manhattan

I can’t even explain how much I liked this polish. It is a muted blue with insane shimmer. Some say this is micro glitter, I dunno. The formula is superb and one coat was enough for full coverage. Plus, it smells really nice for a polish, like Nubar. If I really have to complain about anything, it would be that black shimmer particles which are visible in the bottle can’t translate onto the nail; but who cares? This is just gorgeous.

Gece oje kutularımın başına geçip bir sonraki rengimi seçmeye çalıştım ama beceremedim. Panik halde Aslı arkadaşıma mesaj attım ne denesem diye, o da ne zamandır mavi sürmediğimi söyledi. Sonunda çok önce alıp sürmeye kıyamadığım BB Couture'lerimden birini seçtim; Moon Over Manhattan:


Şu güzelliğe bir bakar mısınız? Hem soluk koyu bir mavi, hem de içinde ışıltılar var. Deli oldum resmen.


Formül mükemmel, resimde gördüğünüz tek bir kat. Üstelik içinde kötü kimyasallar olmadığı için güzel de kokuyor, aynı Nubar gibi.


Bir tek şişenin içinde gözüken siyah pırıltılar tırnakta belli olmuyor ama olsun, böyle de çok ama çok güzel bu oje. Benden yıldızlı pekiyi.


BB Couture, satışlarını internet üzerinden yapan küçük bir firma olduğu için çok insanın bildiği bir marka değil. Ben de bir kaç yabancı blogta görüp beğenmiştim ama o sıralar pahalı gelmişti. Bir gün ufak  bir promosyona denk geldim, abartıp sekizini topladım. İyi ki de yapmışım. Sitesinde yurtdışından da sipariş aldıkları yazıyor, göz atmakta fayda var.

10 yorum:

  1. BB rocks Moon Over Manhattan looks lovely on you

    YanıtlaSil
  2. Thanks, and yeah, BBC rocks!

    YanıtlaSil
  3. tek kat ha? tam benlikmiş, sevdim:)

    YanıtlaSil
  4. Evet evet, ben de inanamadim. Ustelik bunu icinde temel kat, ust kat, besleyici falan da var; tek basina kullanilabiliyor.

    YanıtlaSil
  5. This is so unbelievably gorgeous! I've wanted t for a while and your pictures have made me want it even more!

    YanıtlaSil
  6. You need this April, trust me!

    YanıtlaSil
  7. Renk olarak senin Claire's ojene benzettim biraz, ne dersin?

    YanıtlaSil
  8. ben de oyle dusundum, ama benimki pırıldamıyor =)

    YanıtlaSil
  9. Evet, seninki MAC Blue India gibi.

    YanıtlaSil