7 Ekim 2010 Perşembe

NOTD: L.A. Girl Matte Alpine Green + L.A. Girl Electric Guitar

 L.A. Girl Electric Guitar is my cheap alternative to Chanel Illusion D'or. It is a bit bronzer than it, but it totally filled my lemming.

Chanel ojelere o kadar para vermemek için benzerlerini daha ucuz markalarda bulmaya çalıştığımı, gerektiğinde evde kendim yaptığımı biliyorsunuz. Sırada yazın başında çıkan Noir Et Or Paris-Shanghai koleksiyonundaki Illusion D’or adlı ojenin kopyasını bulmak vardı. Bu altın renkli simli oje, içinde daha büyük ve mavi sim parçacıklar da bulunduruyor; zuzu daha önce göstermişti. Benim göstereceğim alternatif ise L.A. Girl Electric Guitar:


Gördüğünüz gibi bu oje Chanel'inkine oranla daha bronz duruyor ama içindeki simler olsun, büyük parçalar olsun, ondan geri kalan bir yanı yok. Hatta bu büyük simler yanardöner olduğu için artısı bile var sayılabilir.


Bu ojeyi başka renklerin üstüne sürmek için almıştım ama kendi başına da sürülebilecek kadar pigmentliymiş. Resimlerde incecik tek bir kat görüyorsunuz.

 
Electric Guitar, L.A. Girl'ün Rock Star koleksiyonundan. Aynı seriden daha önce Addict adlı süper ojeyi göstermiştim. Bunlara yine Cherryculture'dan ulaşabilirsiniz.
 

Bu arada dün şu facebook filmi The Social Network'ü izledim, şiddetle tavsiye edilir. I don't torture chickens!

10 yorum:

  1. dünkü ojenin üzerinde değilmi ? cok değişik olmus ya :D

    YanıtlaSil
  2. Öykücüm ben anlayamadım, ne renk oje üstüne sürdün?

    YanıtlaSil
  3. Evet evet, dunku Matte Alpine Green'in ustune.

    YanıtlaSil
  4. Oyku mujdemi isterim bugun Prism buldum dollar tree'de! Sana da aldim, sozumu unutmus degilim...

    YanıtlaSil
  5. Böyle daha güzel durmuş. Ben olsam o ojeyi sürdüğümde üstünede bunu sürerdim. Ellerine sağlık Öykü =))

    YanıtlaSil
  6. Ay anlamadim, hangi ojeyi surdugunde bunu da surerdin? Mat olani mi? Zaten onun ustune surmustum??

    Tayyi, yeppiiiii!!!! Yasasin :)))

    YanıtlaSil
  7. Kendi ojeni bile yapabiliyorsun ya helal olsun sana ne diyeyim :D :D

    YanıtlaSil
  8. Yaaa, bir de hammaddesini yapmayi ogrensem kimse beni tutamaz.

    YanıtlaSil
  9. Evet evet öyle olduğunu anladım =)
    Ama hani sen bunu tek olarak da sürerdim demiştin ya? Bende şey şöyle düşündüm "ne zaman o mat ojeyi sürsem üstüne de direk bunu sürerdim" diye. Çünkü çok hoş durmuş =))

    YanıtlaSil