5 Nisan 2010 Pazartesi

NOTD: L.A. Girl Addict

Haftasonumu rengarenk pastel tırnaklarla geçirince bugün bir değişiklik yapıp vamp takılmak istedim. Neredeyse iki aydır denenmeyi bekleyen L.A. Girl marka ojelerimden Addict adlı şarap rengi ojeyi sürdüm:


Resmen daha önce denemediğime pişman oldum, şu güzelliğe bir bakar mısınız? Bordo renk ile içindeki altın renkli simlerin ve küçük pul parçaçıklarının kontrastı muhteşem durmuyor mu? Hem ilk katı sürdüğümde koyu pembe gözüküyor, o hali de güzel. İkinci bir kat daha sürmek istersem o zaman renk koyulaşıp bordo oluyor. Formül de mükemmel, üstelik çok çabuk kuruyor.


Bu oje, tamamı sim ya da pullulardan oluşan Rock Star koleksiyonunun bir parçası. Bende şimdilik sadece üç tanesi var, size daha önce göstermiştim, ama Cherry Culture indirime girince bir kaç tane daha almayı planlıyorum. Sizin de aklınızda bulunsun, Cherry nasıl olsa uluslararası sipariş de gönderiyor.

2 yorum:

  1. ya kaç kere CC'dan bunlardan almaya kalkıp son anda çıkarttım sepetten..Kocaman pullar var gibi gelmişti..Nasıl güzelmiş, derhal alabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Yok, bir tek yesilindeki pullar buyuk ama o da cok guzel. CC'de cok yakinda indirim olur zaten, ama bekleyemem dersen saygi duyarim :)

    YanıtlaSil