25 Nisan 2010 Pazar

NOTD: Orly Rage

Haftasonumu yeni aldığım folyo bir ojeyle geçirdim, daha önce Zuzu’nun da gösterdiği Orly Rage:


Pembeye çalan bakır rengi pek benim içimi açmadı ama kabul ediyorum, bu oje ellerimi çok zarif gösterdi. Formülde de hiç bir sorun yok, iki katla harika duruyor.


Bu yazıyı dün gece hazırladım çünkü şu anda büyük ihtimalle kendimi kaybetmiş durumdayım: Zac Posen’ın Target için yaptığı elbiseler bugün satışa çıkıyor; eğer geri dönmezsem bilin ki ya mutluluktan öldüm ya da izdihamda ezildim.

6 yorum:

  1. wow! that is such an amazing nails! looks so beautiful!

    YanıtlaSil
  2. Renk cok cok guzel ama nasil cildirtti beni o simler!!!

    Ahahah cok alemsin Oyku yaa bende bir elbise begendim de internette bitmis yavrum pazar pazar ne isim var o kalabalikta yarin kalan olursa toplarim =) Ama su Cynthia nin ayakkabilari kacirdim diye cok uzuldum. Sapkalari kapdim Eugania dan ama hic kacmaz internet alisverisinin gozunu seviyim =)

    YanıtlaSil
  3. Thanks Anastacia, very elegant indeed.

    Ah be zuzu, kalmamis bedenimden :( Alacagin olsun Target.

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok beğendim bu rengi. Ve evet; ellerine de çok yakışmış. :))

    YanıtlaSil
  5. renk güzel ama anladığım kadarıyla çıkartması zor :)) Target macerana çok güldüm...nasıl geçti???

    YanıtlaSil
  6. Sagol Tannesi, bununla insan kendini prenses saniyor :P

    Yok Nilgun, cikartmasi simli ojeler kadar zor degil. Parmaklarin etrafinda pirilti kalir diye endise edersen ustune dusa gir, tamamen temizleniyor. Bulamadim bedenimden ne yazik ki :/

    YanıtlaSil