21 Nisan 2010 Çarşamba

Transdesign Alışverişlerim

Evet, dayanamadım, yine aldım. Aslında Essie’nın yaz koleksiyonunun piyasaya çıkmasını bekliyordum, ama Transdesign Essie’nin fiyatını 4 dolardan 8 dolara çıkartınca toptan vazgeçtim, siparişimi hemen verdim.

Önce Orly’den ısmarladıklarımdan başlayalım. Orly’nın üç folyo ojeden oluşan FX koleksiyonundan ikisini aldım. Gümüş rengini pas geçtim çünkü Zoya Trixie’nin aynısı, o da bende var. Soldan sağa Rage ve Luxe:


Bunların resimleri zuzu’da var. Bayılıyorum folyo ojelere. Sonra China Glaze’in son çıkan Poolside koleksiyonundan aldığım neon nar çiçeği rengi oje var. Aynı koleksiyondan arkadaşım Aslı'nın (selam!) sipariş verdiği diğer iki ojeyle birlikte resimlerini çektim; soldan sağa Flip Flop Fantasy, Pool Party ve Kiwi Cool-Ada:


Bu yeni neon koleksiyondan sadece bir tane almamın nedeni evde zaten yeterince böyle ojemin olması. Mesela bendeki neon pembelerle Pool Party şöyle duruyor:


Karşılaştırdığım ojeler Sinful Colors Fusion Neon ve Funky Fingers Screaming Fushia. Evdeki Funky Fingers Limelight ile Kiwi Cool-Ada ikilisi ise şöyle gözüküyor:


Neonlarına çok yüz vermemiş olabilirim ama China Glaze’den bir tane daha oje aldım. Adı Innocence ve kendisi koleksiyonumdaki ilk “sheer” yani yarı-şeffaf ojem. Belki ilerde Fransız manikürü yaparım diye aldım. Bakalım, kısmet.


Bunların dışında ne zamandır gözümün olduğu Amour Rain Glitter adlı rengarenk simli oje ile New York marka Amarath adlı "jelly" ojeyi aldım.


Özellikle Amarath için çok heyecanlıyım, çünkü yaklaşık altı aydır “Stokta değil” gözüyordu, uykularımı bölüyordu. Son olarak bir şişe daha Poshe ve daha önce resmini gösterdiğim OPI Red My Fortune Cookie’yi de alıp bir dahaki siparişe kadar Transdesign’a elveda dedim. İçimden bir ses çok yakında yine görüşeceğiz diyor. Ona da kısmet.

2 yorum:

  1. folyolar çok hoşuma gidiyor ama sürümü zor dediler cesaret edemiyorum almaya..FlipFlopFantasy'nin rengini çok beğendim..

    YanıtlaSil
  2. Bunlari denedigimde suruslerinden de bahsederim ama benim eski folyolarimda hic bir sorunum olmadi. FFF cok tatli hakkaten, hem resimdekinden cok daha parlak gercekte.

    YanıtlaSil