18 Ocak 2011 Salı

NOTD: Hard Candy Sky

Today I am wearing Hard Candy Sky, aka Chanel Riva dupe. Here is a comparison picture from Nailsbeautiqued, they look exactly same to me. The shimmer is not visible and the formula was so bad that I managed to cover the blank patches with three coats. I also believe it would look better on darker skin. I wanted to pose with the plastic ring that comes with the polish and I found a book to match the color, hence there you have the last pose. Also if you don't care about the hidden shimmer, the creme versions are avaiable as Avon Vintage Blue and Nubar Baby Blue.

Bugünkü ojem Hard Candy'nin yeni çıkarttığı ve içinde yakından bakmadıkça gözükmeyen ışıltılar olan açık mavi ojesi Sky:


Bu ojeyi alma sebebim Chanel'in yeni ojesi Riva'nın çok benzeri olmasıydı. Bakınız Nailsbeautiqued'da şöyle bir karşılaştırma var, bence resimde tamamen aynı gözüküyorlar.


Bu renk bence koyu tende daha güzel duruyor. Bir de formülü çok kötüydü, görüntüyü üç katla anca düzeltebildim.


Hard Candy ojeler renklerine uyan plastik yüzüklerle geliyor. Onunla poz verirken evde rengin aynısı bir de kitap buldum, çok sanatsal bir çalışma oldu. Son olarak eğer rengi beğendiyseniz Avon Vintage Blue ve Nubar Baby Blue gibi krem versiyonları mevcut.

23 yorum:

  1. beyaz tenlilere açık renk yakışmıyor gibi geliyor sana sanırım, öyle mi :)

    ben son fotoğrafı beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Yok aslinda bize hangi oje yakismaz ki(!) ama bunlar bronz tende daha bir goze carpar bence.

    YanıtlaSil
  3. Oooh~ That looks pretty *-*
    I prefer Hard Candy Sky more than Riva, mostly because of the heavy price tag.

    YanıtlaSil
  4. ay yuzukte harikaaa :D bu renk sana yakısmıs cok

    YanıtlaSil
  5. Very pretty on you and both were a pain to apply but well worth it when done. Now You got me wanting the Avon. Hee hee! :D

    YanıtlaSil
  6. Me too Ann, actually I don't own any Chanel *gasps*.

    youknow, ben sanirim en cok yuzugu begendim. Biraz buyuk parmagima ama cok sirin cok :)

    You should get Avon, I am loving the formula!

    YanıtlaSil
  7. Bence bronz tende asıl olmuyor çünkü buna benzer 50 kuruşa aldığım iris mi ne markalı bir ojem vardı. Sırf can sıkıntısına oje almadan çıkmamak ve gözümü doyurmak akabinde ucuz oje aldım laan demek için almıştım. Ve bronz tenli arkadaşım sürmüştü,beğenmemişti kimse. Çünkü çok açık ve garip duruyor. Beyaz tenlilerde daha güzel oluyormuş -ki senden gördüm bunu daha kendime sürmedim o ojeyi- :))

    YanıtlaSil
  8. Ya tamam, kabul ediyorum butun ojeler bende ayri bir guzel duruyor ;) O zaman sen o aldigin ojeyi dene, bende bunu esmer bir arkadasa surdureyim, bakalim nasil oluyorlar?

    YanıtlaSil
  9. Oy oy :) Evet evet ojeler sende güzel duruyor :))
    Tatilden döner dönmez sürüp aktarırım buraya linki yapıştırırım :) Heyecanlandım :p

    YanıtlaSil
  10. rengi çok hoşmuş sevdim:)

    YanıtlaSil
  11. O zaman Avon'unkini tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Ben cok begendim Oyku. Aslinda aklimda bir tane daha Sky alip biraz daha koyu bir franken yapma fikri var ama feci hastayim bakalim iyilesince insallah:)

    YanıtlaSil
  13. Hihi, ben yaptim bile :) Ama koyudan aciga gitmeye calistim, zor oldu. Gecmis olsun bu arada, cok soguk hava, dikkat et kendine. Yani en azindan bu kiyida soguk :P

    YanıtlaSil
  14. oww yuzuk harikaymis:)

    YanıtlaSil
  15. Oh myy goddd! fotolar cennetten bir görüntü gibi bende istiyorum bendee:D

    YanıtlaSil
  16. O zaman sana da Avon diyorum Aicha.

    YanıtlaSil
  17. flormar 423 e çok benziyor bu maviyi çok seviyorum fazla sevimli (:

    YanıtlaSil
  18. Bu sanirim ondan daha acik ama onu da aldim, gidince karsilastirma yazisi yazarim.

    YanıtlaSil
  19. kesinlikle koyu tenlilerde daha güzel duruyor,katılıyorum. çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  20. flormarın ki çok koyu beğenmedim bu çok güzel türkiyede bulabilirmiyiz ki :/

    YanıtlaSil
  21. Hard Candy bir tek Walmart'ta satiliyor ama belki Turkiye'de Avon'un mavisini bulabilirsiniz, neredeyse aynisi. En kotu ihtimal Flormar'inkinin icine biraz beyaz katin.

    YanıtlaSil