10 Ocak 2011 Pazartesi

2011 Bahar Koleksiyonları 3. Bölüm

OPI bahar için iki ünlü isimle işbirliğine girmiş. Katy Perry serisi 4 oje artı çatlayan siyah ojeden oluşuyor:


Serena Glam Slam ise bir oje ve yine çatlayan siyah ojeden ibaret. Zencilere çok yakışır bence bu renk ama bende nasıl durur pek hayal edemiyorum.

Photo credits: Chic Profile

Son olarak şubatın başında piyasaya çıkacak Texas koleksiyonu ise 12 sıkıcı renkten oluşuyor. Bunların bir kısmının jelimsi bitirişli olduğu söylentisi var yalnız.
 
 

Simliler dahil hiç bir ojeyi istemiyorum, hastayım galiba. OPI'ın kardeş markası Nicole bu kış gereksiz insan Justin Bieber'la işbirliği yaparak bir koleksiyon çıkartmıştı. Çok tutulmuş olmalı ki baharda ikinci filmi çekmişler:

Photo Credit: Body and Soul

Renkler güzel aslında ama hem şişelerin çirkinliği hem de Justin kişisine olan gıcıklığım yüzünden almam bunları. "Yeni neslin Kurt Cobain'iyim" dedi ya, hadi ordan.

9 yorum:

  1. katy perry koleksiyonundaki yeşil hariç hepsini istiyorum,hele o maviyiii :)
    aslında nicole'daki renkler güzelmiş ama justin biber koleksiyonu olduğundan dolayı bi soğukluk oldu aramızda..benzerleri bulunur ne de olsa,hatta öykü bulur bize söyler diye düşünüyorum,yanlış mıyım?? ;D

    YanıtlaSil
  2. Aaa soylerim tabi, once tirnakta swatchlarini goreyim de. Bana hatirlatman gerek yalniz.

    YanıtlaSil
  3. Katy Perry'ye bayılıyorum, e o zaman koleksiyonunu da sevmeliyim :) Bence harika.

    YanıtlaSil
  4. benim de hicbiri ilgimi cekmedi... ayrica kurt cobain gormesek... -_-

    YanıtlaSil
  5. Justin denen yerelması hakkında şöyle bir dua dönüyor youtube semalarında:

    "God, give us back Freddie Mercury, we'll send you Justin Bieber in return..."

    YanıtlaSil
  6. Kurt Cobain'in ayak parmağının tırnağı bile olamaz o bücür be, peh!
    Ayrıca mor üzerine siyah çatlayan oje çok güzelmiş, bunu denemek lazım. Öykü, neyin var kuzum; 2012'ye yaklaştığımızı hissettirme bana :))

    YanıtlaSil
  7. Justin'in ojeleri dünya'nın en güzel ojeleri bile olsa almam onları yaa onun adını taşıyan bişeyden hayır gelmez :D

    YanıtlaSil
  8. Alamayacağımı bilerek Katy Perry serisine salyalarımı uzatıyorum efenim. saygılar. :)

    YanıtlaSil
  9. Yasasin, Justin'e olan duygularimi paylasanlari gormek guzel. Dilek, ozellikle dua supermis.

    YanıtlaSil