28 Ocak 2011 Cuma

Dayanıklılık Testi: Avon Tırnak Bantları

I was doing a wear test for the Avon nail strips, but this color bores me very much so I am taking it today after 3 days. I had some chips but I assume a top coat would help.

Avon'un tırnak bantlarına dayanıklılık testi uyguluyordum ama bu renkten içim bayıldı, üçüncü günün sonunda çıkartıyorum.


Gördüğünüz gibi uçlardan biraz soyuldu ama üste şeffaf cila sürsem daha dayanıklı olurdu diye düşünüyorum. Bir de twitter'da yazmıştım ama burda da göstermek istiyorum: Önce şuna bakın; bu da benim buzdolabım. Hayatı karikatür tadında yaşıyorum, evet.

8 yorum:

  1. I <3 NY süper :D Bende istiyoruuuum :D

    YanıtlaSil
  2. O da sana karsi bos degil bence ;)

    YanıtlaSil
  3. oyku seninle buzdolabi kardesiymisiz, yarin bizimkinin resmini cekip yolluyorum. annemde guclu bir manyetik alan oldugunu dusunuyorum, eve en az bes magnetle donuyor her gittigi yerden. =P

    YanıtlaSil
  4. Hihi, anneye selam. Onunla cok iyi anlasiriz gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  5. Buzdolabın süppermiş, hele de topuklu ayakkabılar:) dayanıklılık testini neye göre yaptın? bulaşık mı yıkadın? suya deterjana dayanıklılığına mı baktın?

    gifler süpper top saçlar platin pek güzel:)

    ben boyatmadığım halde saçları nasıl kurtarırım dökülmekten derken adamlar şekilden şekle girdi hala gür saçları var.

    YanıtlaSil
  6. Test derken ekstra bir seyler yapmadim, sadece kac gun tirnaklarimdan soyulmadan kalacak, ojeden daha mi kalici diye ogrenmek istemistim.

    Yine sacini degistirmistir GD, yine cok sevimli olmus. Ne yapsa yakisiyor ablasi.

    YanıtlaSil
  7. senin blogunu okumazsam gunum iyi gecmiyor. ben londrada yasiyorum. gecen gun L.A colours'un 3-4 ojesini 99p store'dan aldim. cok guzel renkler ve oldukca kalici. ve cok ucuz. bu fiyata bu kadar kaliteli olmasi sasirtti beni. amerikada daha ucuzdur kesin. oraya gelmek istiyorum..ojelerin hepsine sahip olmak istiyorum..:))

    YanıtlaSil
  8. Ay tesekkur ediyorum :) Ne yazik ki bizim sehirde dollar store yok, o yuzden LA Colors'i cherry culture'dan ismarlayabiliyorum. Bir de yilbasindan once sans eseri dortlu setine denk gelmistim. Bence ojelerde fiyat-kalite konusunda bir korelasyon yok, mesela Chanel icin genelde cabuk soyuluyor derler.
    Ben de seni kiskandim, Londra'da olsam Barry M'in butun renklerini toplamistim :)

    YanıtlaSil