3 Ocak 2011 Pazartesi

NOTD: Milani Gold

I wanted my first mani of the year to be as blingy as possible, so I grabbed Milani Gold from Jewel Fx collection. I am in love with this look, it is like a foily golden fish scale. This is only 2 coats and I topped it with Gelous for a smoother surface. The formula is glue-like so that I didn't really need to fish out for the particules, which is rare for this type for glitter. International gals can purchase the whole collection from Cherry Culture.

2011'deki ilk manikürüm olabildiğince göz alıcı olsun istedim, ortaya şöyle bir şey çıktı:


Tahmin edeceğiniz üzere ben buna hasta oldum. Folyoya benzer balık pulları gibi. Oje altın renkli altıgen simlerden oluşuyor. İlk başta siyah ojenin üstüne sürmeyi düşündüm ama sadece 2 kat ile çıplak tırnağı da yeterince kapatıyormuş. Yalnız pürüzsüz dursun diye üste bir kat şeffaf cila çekmek gerekti.


Üstelik formül de bu tür simler için harika. Zamk gibi olduğu için parçaları fırça ile yakalamak zorunda kalmadım, simler zaten kendiliğinden fırçaya yapışıyor.


Bu oje Milani'nin yeni Jewel FX serisinden. Buna ek olarak bunun gümüş ve rengarenk versiyonları da var. Siz de Cherry Culture'dan Türkiye'ye sipariş verebilirsiniz. Verin hatta.

25 yorum:

  1. This is just blindingly beautiful!!!! Just checked cherry Culture (thank you for that), but Gems is sold out :-( So I hope it will be on stock soon so I can order the entire collection!!!!

    YanıtlaSil
  2. Süpermiş! Bayıldım ben! Evet evet kesinlikle sipariş vermeliyiz!

    YanıtlaSil
  3. Stunning!!! I love it!

    YanıtlaSil
  4. gözlerimi alamadım mükemmelmiş

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel olmuş. Böyle simli, pullu ojeler sana çok yakışıyor. :)

    YanıtlaSil
  6. Ayaaayyy ben buna bayıldım öykücüm!!!!!!!

    YanıtlaSil
  7. simlerin kendiliğinden fırçaya yapışması iyiymiş, hatırlarım da ilk simli ojelerde ya da içinde yıldız kalp olan ilk tanıştığım kokoş ojelerde ojeyi sürer sonrada tek tek simleri içinden çekip üzerine eklerdik:))devir değişti eee tabi ojeler de değişti:))
    bu oje tam hollywoodluk olmuş, hiphap kültürü kokoş bayanlarına uygun.

    YanıtlaSil
  8. bende renkleri varmı diyecektim ay ben almalıyım bunu :D

    YanıtlaSil
  9. ayy çok ilginç pırıl pırıl

    YanıtlaSil
  10. Wow looks great on you! It was a bit more spotty when I applied it so I used a gold base coat!

    YanıtlaSil
  11. bayildim bittim hatta, bunu arastirirken gaza geldim 2 tane OPI kaptim 4 gozle bekliyorum gelmelerini ojelerimin :)

    YanıtlaSil
  12. It looks sooo good on you. I didn't really like the silver one for to me it reminded too much of fish scales but this gold one looks very festive.

    I think I have to place an order to Cherry Culture. I try to stop myself...

    YanıtlaSil
  13. Ojeye bayıldımmmm ... :D:D:d

    Bua rada claires mood ojelerini nerden alabilecğeim hakkında bir fikrin varmı istanbulda falan varmı ?

    YanıtlaSil
  14. PolisSis, I believe they will stock up the one coater glitters, wait for them!

    Tarih84, benim de aklimda tam Beyonce, Rihanna falan vardi.

    Rachel, I generally apply thick coats though.

    Cielo, ne aldin OPI’dan? Merak ettim.

    Doo, did you get Gems too? I can’t wait to wear that one too.

    Irem, onlar ne yazik ki Turkiye’de satilmiyor.

    Haydi kizlar, hep beraber oje siparisi verin bence ;)

    YanıtlaSil
  15. Oyku; OPI Burlesque Show It And Glow It ve Simmer & Shimmer aldim

    YanıtlaSil
  16. Ooo, harika secimler. Cok begeneceksin :)

    YanıtlaSil
  17. Cherry'de bir bedel ödeniyor mu alışveriş için?

    YanıtlaSil
  18. Posta icin diyorsan bir tek Amerika icine free shipping oluyor.

    YanıtlaSil
  19. öykü abla bunun fiyatı ne kadar? birde eğer alabileceğin yakınlıktaysa türkiyeye geldiğinde bana kargolar mısın? ben parasını ödesem?

    YanıtlaSil
  20. Milani 5 dolar civarinda. Ama yakin bir tarihte Turkiye'ye donmuyorum ben.

    YanıtlaSil
  21. hmm öylemi.. :( neyse sağlık olsun :) sağol :P

    YanıtlaSil