4 Ocak 2011 Salı

Zoya Spoons

Here are the Zoya spoons I got from the last promotion. The names are written on them. I only liked Charisma, but I found not only one but two dupes at home: Sinful Dream On and Funky Fingers Power Play. They also look dupish to Essie Bermuda Shorts but I don't have it for comparison. Anyways, I really like Zoya. They are the best when it comes to promotions and making it easier for the customers.

Zoya'nın Spoon denilen yeni bir olayı var. Önce ne olduklarını göstereyim:


Bildiğiniz deneme çubukları bunlar, üstlerinde isimleri yazıyor. Sitesinden hangi ojeleri görmek istiyorsak onları seçiyoruz, tanesi 50 cente bu çubuklar eve yollanıyor. Sonra bunları tırnağımızın üstüne tutup rengin yakışıp yakışmadığına karar veriyoruz. İşin güzel yani ödediğimiz 50 cent hesabımıza yatıyor, bir sonraki alışverişimizde toplamdan düşülüyor. Yani çubuklar bedavaya gelmiş oluyor.


Ben bunları bir promosyon sırasında aldım. İçlerinde bir tek Charisma ilgimi çekti ama evde bir değil tam iki tane dupe ojem varmış zaten: Sinful Colors Dream On and Funky Fingers Power Play. Bunlar aynı zamanda Essie Bermuda Shorts'a da çok benziyor ama o bende olmadığı için karşılaşma yapamıyorum.


Sonuç olarak Zoya'yı hem promosyonları hem de müşterinin işini böylesine kolaylaştırması dolayısıyla çok seviyorum.

6 yorum:

  1. I tottaly forgot about the promotion, I feel like I missed out ;__;
    But Charisma seems like a nice color :)
    (Love the GD&TOP, High High animation at the side ;P)

    YanıtlaSil
  2. Thanks Rachel! If you don't have any of them, get one. It is a really lovely color.

    Ann, did you try the free polishes promo? I don't think my order went through, I didn't get the email yet :( Double combo!!! ♥

    YanıtlaSil
  3. öykü bence bu renkler pastel'in neon mor rengine benziyorlar. numarasını bulamadım ama :)

    YanıtlaSil
  4. bi deeeee o yasmeen var ya, merak edip fotoğraflarına baktım diğer bloglardan, anladığım kadarıyla bendeki pastel 60'a benziyo =) bak: http://nemolatte.blogspot.com/2010/12/amethyst.html

    ben de pastel reklamı yapmış oldum iyice ya yuh bana.

    YanıtlaSil
  5. Ahaha, hakkaten :) Bence de benziyor 60'a. Yasmeen cok seviliyor ama bende yine koyu durdu, cok acmadi beni.

    YanıtlaSil