5 Ocak 2011 Çarşamba

2011 Bahar Koleksiyonları 1. Bölüm

China Glaze bahar için değişik bitirişli tam üç tane koleksiyon hazırlamış. Facebook'ta resimlerini bulabileceğiniz Anchors Away serisi 12 parçadan oluşuyor. Sarı hariç hepsi güzel duruyor ama sanki bende tüm renklerin benzerleri varmış gibi. Dayanamayıp yine bir kaç tane alırım sanırım, China Glaze'e karşı zaafım var ne de olsa.



Tronica isimli holografik seri ojeseverler arasında önce baya bir heyecan yaratmıştı ama bizim beklediğimiz süper efekt yerine daha yumuşakmış duruşları. Renkler güzel de biraz hayal kırıklığına uğradık.


Yeni modamız çatlayan ojelere China Glaze de 6 parçalık Crackle Glaze     koleksiyonuyla katılıyor:
 
Photo Credit: Chic Profile
 
Alix Avien'e sitesinden mesaj yollamıştım, Ankara ya da İzmir'e de yeni çatlayan ojelerinin dağıtımı yapıldı mı diye. Cevap alabilseydim ablama aldırtıp buraya yollatacaktım; tabi ki cevap vermediler.

12 yorum:

  1. Ankara'ya geldi Alix Avien çatlayan ojeler, yazmıştım ben hatta. http://ojevitrini.blogspot.com/2010/12/alix-avien-dosyas-232-uzerine-siyah.html

    YanıtlaSil
  2. Çatlayan ojeler istanbulda satışa çıktı.Watson dan aldık 4 rengi var.

    YanıtlaSil
  3. Aaa Basak, sen de mi Ankara'dasin? Yasasin :) Nerden aldin?

    Yigit, bazen Istanbul disinda yurdun geri kalanini sallamiyorlar ki.

    YanıtlaSil
  4. tronicayı bekliyorum ben ya :( ama güçlü olsun güçlü olsunnnn bu arada izmirde cosmo shop die yerler varmıs oralarda var çatlayan şahıs

    YanıtlaSil
  5. Öykücüm, sen beni yeşil, mor ojelere alıştırdın. bu sene de çatlak ojelere alıştıracaksın sanırımm:)

    YanıtlaSil
  6. Youknow, iste sizdeki hololar gibiymis. Chanel ya da Gosh gibi linear degilmis. Uff, duyan da izafiyet teorisi konusuyoruz sanacak :)

    Judy, bakalim once ben alisacak miyim.. Bendeki catlayan tek oje bunlara hic benzemiyor ki: http://hangiojeyakismazkibana.blogspot.com/search/label/Krackpolish

    YanıtlaSil
  7. tronicayla bendeki holoları kıyaslayıp bendekilerin daha güzel olduğuna kanaat ettim, kendimi çok şanslı hissettim bu yüzden =)

    YanıtlaSil
  8. This collection looks SO cool!
    Are they all crackles :O
    I looove China Glaze xD

    YanıtlaSil
  9. İzmir'de 2 hafta kadar önce Alix Avien çatlayan oje aldım. Halay ve Hobi mağazalarından bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Nemo, katiliyorum :)

    Ann, yeah they are all crackles. I really like the pink & blue and ChG is my fave too!

    Gozdecim cok sagol, not edelim o yerleri.

    YanıtlaSil
  11. Oyku merhaba,

    Ben iki gun once Ankara'dan dondum hemen her Alix Avien satan yerde var catlayan oje. Ben Tunali'dan bir dukkandan siyah olani aldim. Eger Ankara'ya siparis veriyorsan Sevilla'nin Chanel Khaki Vert'ini tavsiye ederim cok guzel.

    YanıtlaSil
  12. Hosgeldiniz tekrar!
    Walla cok gec, arkadasim bugun Izmir'den yola cikti. En son gonderdikleri oje postasi da kayboldu, bir daha oyle gondertmem ablama. Uzuluyorum :P

    YanıtlaSil