21 Ocak 2011 Cuma

2011 Bahar Koleksiyonları 4. Bölüm

İki yıl öncesine kadar baya başarılı bir markayken popülerliğini yitiren Misa, bu baharda ofis ortamından esinlenerek 9 to 5 adlı bir koleksiyon çıkartıyor. Tahmin edebileceğiniz gibi bu seri sakin renklerden oluşuyor. Ben beğendim bunları, Misa'nın kare şişelerini de ayrı seviyorum zaten.


Sinful Colors'ın sevgililer günü için yeni bir koleksiyon hazırladığını duyunca sevinmiştim ama bu seri sadece eski ojelerinin yeniden promo edilmesiymiş. Mesela bende 4 numaralı neon pembe var, çok da seviyorum. Diğerleri de şirin duruyor.


En sevdiğim markalardan biri olan Color Club ise Alter Ego adlı iddialı bir seri hazırlamış. Ojeler açık ve koyu renkler olmak üzere ikiye ayrılmış durumda.


Bunlar da koyu renkler:



Yaz yaz bitmiyor, ne çok marka var değil mi?

10 yorum:

  1. merhaba,
    koyu renkleri süper,satıştalar mı ve nereden alabiliriz?teşekkürler,özge...

    YanıtlaSil
  2. Selam Ozge, cikis tarihleri 15 Subat, Transdesign'da bulabilirsin. Ben de begendim koyulari, alinca resimlerini koyarim hemen.

    YanıtlaSil
  3. sınfulların şişeleri cok sirin ya tombiş tombiş :D

    YanıtlaSil
  4. Hihi balik etli diyelim, alinmasin ;) Ben kare ve dikdortgen daha cok seviyorum, saklamasi daha kolay oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Bahar için fazla cansız renkler olsa da, Misa'nın koleksiyonuna bayıldım. Bu aralar bu tür renkleri daha çok seviyorum, belki de ondandır :)

    YanıtlaSil
  6. Aynen. Ama ben ustune acik renkler bana yakismiyor diye de soyleniyorum :P Neyse, havalar isinsin normal halimize geri doneriz.

    YanıtlaSil
  7. off yurtdışından alışveriş korkulu rüyam :) o zamana kadar öğrenirim artık ne yapalım.yine de merakla fotoğrafları bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Belki gittigidiyor gibi bir yerde de bulabilirsin. Bir ciksinlar da..

    YanıtlaSil
  9. misa'nın koleksiyonu ne kadar karizmatik duruyo ya bayıldım. hepsi güzel, alıp yanyana dizmek lazım. ama en aşağıdaki 2 tanesi en güzelleri olabilir sanırım, bilemedim.

    YanıtlaSil
  10. Katiliyorum walla. Cabuk ciksinlar alayim istiyorum.

    YanıtlaSil