8 Ocak 2011 Cumartesi

NOTD: LA Girl Groupie + Essie MAY

I said I was gonna make a comparison post with Groupie and I tried. However my camera freaked out with all the purples and I couldn't get any decent pictures to show you the minor differences between polishes. I will try again some time, but here is something even better: Groupie mattified. I find this extremely sexy.

İki gün önce gösterdiğim Groupie adlı ojeyle evdeki benzer beş ojeyi karşılaştıracağımı söylemiştim. Denedim de. Ama fotoğraf makinem bu kadar moru karşısında görünce afalladı, bir türlü düzgün resim çekemedim. Yakın bir zamanda tekrar deneceğim, ama onun yerine bugün daha güzel bir şey sunmak istiyorum:


Bu LA Girl Groupie'nin üstüne Essie Matte About You sürülmüş hali.
 
 
Cam kırıklı ojelerin matlaşması bence normal hallerinden bile çok daha güzel oluyor. Kadife gibi.
 
 
Sizi bilmem, bu bana çok seksi gözüktü. Ben o konuda biraz tuhaf sayılırım ama, çok abuk şeyleri seksi bulabiliyorum çünkü.

13 yorum:

  1. I think I am in love:X this such a beautiful color:D

    YanıtlaSil
  2. mora mat çok yakışmış ama bu tonda mora eee sende seksi olmusken G Dragon nerde :D

    YanıtlaSil
  3. "Kollarimda" demeyi oyle isterdim ki ;)

    YanıtlaSil
  4. That's really beautiful, mysterious!

    YanıtlaSil
  5. bence renkli simli ojeler matlaştırınca süper oluyo en çok, sen de funky fingers ojelerle yapmıştın =)
    ben çok beğendim. özellikle ilk fotoğrafta eller kar beyazı çıkmış, oje de koyu renk, süper =)
    seksi bulduğun abuk subuk şeyleri merak ettim :p

    YanıtlaSil
  6. Orijinal halinden bile güzel göründü gözüme.
    Bayıldım buna.

    YanıtlaSil
  7. Wow, I think that this polish beats Zoya Savita, it is really beautiful =)

    YanıtlaSil
  8. Simli ojeleri matlaştırmaya cesaret edemiyordum ama denicem şimdi çünkü güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  9. bu çok güzeeeel

    YanıtlaSil
  10. Tansumat, asil en guzel boyle isiltili, simli ojeler matlasiyor. Oburleri plastik gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel gözüküyor. mat hali bir başka olmuş :)

    YanıtlaSil