31 Mayıs 2011 Salı

NOTD: Wet 'n Wild Teal of Fortune

Ev arkadaşlarımın taşınması, alışveriş aşkına Washington maceramız, Memorial tatili falan derken geçen hafta oje değiştirmeye vaktim olmadı. Ama neyse ki tırnaklarımda harika bir renk vardı:


Belki hatırlarsınız, daha önce Wet ‘n Wild markasının televizyon programlarından esinlendiği bir koleksiyondan bahsetmiştim. Şurda şişeleri, burda ise tırnaktaki hallerini görüyorsunuz. Çok tutulunca devamını da çekmişler; mesela bu ojenin adı da Çarkıfelek’ten geliyor.


İki kat sürdüm, formülde bir sorun yok. Renk ve bitiriş olarak size çok tanıdık gelmiş olabilir, yakında bir karşılaştırma yazısı geliyor. Son olarak güneşte bakalım da ojenin içindeki cam kırıklarını görün:

9 yorum:

  1. Waaay guzelmiş oje gule gule kullan (:

    YanıtlaSil
  2. acaba neye benziyor charla charla charla :) gün ışığında ne güzel parlıyor öykü hayran kaldım benimde süresim geldi :):) bu yok malesef türkiyede satıllıyormu bilmiyorum ama bende charlayla sana eşik edeyim:PP
    zoyanın geçen seneki sparkle koleksiyonu bence gerçekten bombaydı bu yazda onlarla geçireceğim:):):)
    towanda

    YanıtlaSil
  3. Bayıldımmm! :D Watermelo rind en yakın renk sanki, ama bu ondan daha koyu daha canlı gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Mina, sagol canim.

    Joey, cok istersen belki senin olur bu oje ;)

    Nemo, ben de seni :P

    Towanda, Charla dedin ve 10 puani kaptin. Hatta Basak'tan kaptin 10 puani.

    YanıtlaSil
  5. Ojeler çok güzel görünüyor.Tırnaklarının yapısı da çok güzel ama kesimin yanlış olduğunu düşünüyorum.Oval bir kesim yaparsan sanki çok çok daha güzel bir görünüm elde edersin.Tabi bu sadece benden küçük bir öneri :)

    YanıtlaSil
  6. tırnaklarınıda zevkinide pozlarınıda seviyorum (:

    YanıtlaSil