14 Mayıs 2011 Cumartesi

NOTD: Toma Wonderland

I have never imagined that I'd love a white lacquer. Insert Wonderland, an ivory polish with fuchsia glitter and white mini flakies. The formula is really good and I applied two coats. Gals at MUA said this one reminded them of Strawberry Pop Tarts. Yum.

Günün birinde benim beyaz bir ojeyi seveceğime ihtimal vermiş miydiniz? Karşınızda Toma Wonderland:


Kırık beyaz tabanlı ojenin içinde fuşya renkli minik simler ve beyaz minik pullar var. Formülü de güzel, iki kat sürdüm.


Bu ojeyi MUA'de gösterdiğimde Strawberry Pop Tarts'a benzettiler:


Ablam çok sever bunları, öptüm kendisini burdan.

12 yorum:

  1. gerçektende çok benzıyorlar :D ojeyı sewdım yalnız değişik bişi baya (: güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. hangi oje yakısmaz ki sana !!!

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı ya :) Sanki tırnaklarını kremaya batırmış gibi :)

    YanıtlaSil
  4. Pop tart!! Nyan cat'i gördün mü? http://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4

    YanıtlaSil
  5. Hehe, sagolun kizlar. Tatli mi tatli dediginiz gibi :)

    Basak, koptum videoya :D Ama tam o kedi gibiymis oje, evet.

    YanıtlaSil
  6. Admin; kolay gelsin, ben de yardimci olmaya calisirim elimden geldigince.

    YanıtlaSil
  7. I want this one so much, It's so gorgeous and unique!

    YanıtlaSil
  8. You should get it asap then, they are discontinued :/

    YanıtlaSil
  9. aciktim resmen =/ hic pop tart yemedim ben guzel mii =/

    YanıtlaSil
  10. Kahvalti yerine yeniyor genelde, guzel ama bana biraz tatli geliyor bunlar.

    YanıtlaSil