14 Mayıs 2011 Cumartesi

NOTD: Toma Wonderland

I have never imagined that I'd love a white lacquer. Insert Wonderland, an ivory polish with fuchsia glitter and white mini flakies. The formula is really good and I applied two coats. Gals at MUA said this one reminded them of Strawberry Pop Tarts. Yum.

Günün birinde benim beyaz bir ojeyi seveceğime ihtimal vermiş miydiniz? Karşınızda Toma Wonderland:


Kırık beyaz tabanlı ojenin içinde fuşya renkli minik simler ve beyaz minik pullar var. Formülü de güzel, iki kat sürdüm.


Bu ojeyi MUA'de gösterdiğimde Strawberry Pop Tarts'a benzettiler:


Ablam çok sever bunları, öptüm kendisini burdan.

13 yorum:

  1. İyi günler ben gümrük genelgesi ile yurtdışından alışveriş yasağı ile ilgili iptal çalışmalarında yer alan bir görevliyim.Genelgenin iptali için görevli bir avukat bulundu ancak konuyu birçok kişi bilmiyor bu nedenle bizler facebook grubumuzun yanı sıra birde blog sitesi kurduk.Bu yasağı aşmamız için daha çok kitleye ulaşmalıyız lütfen linkimizi sayfanızda duyurun
    Teşekkürler.
    blog linkimiz;www.onlinealisverisyasagi.info

    YanıtlaSil
  2. gerçektende çok benzıyorlar :D ojeyı sewdım yalnız değişik bişi baya (: güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. hangi oje yakısmaz ki sana !!!

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı ya :) Sanki tırnaklarını kremaya batırmış gibi :)

    YanıtlaSil
  5. Pop tart!! Nyan cat'i gördün mü? http://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4

    YanıtlaSil
  6. Hehe, sagolun kizlar. Tatli mi tatli dediginiz gibi :)

    Basak, koptum videoya :D Ama tam o kedi gibiymis oje, evet.

    YanıtlaSil
  7. Admin; kolay gelsin, ben de yardimci olmaya calisirim elimden geldigince.

    YanıtlaSil
  8. I want this one so much, It's so gorgeous and unique!

    YanıtlaSil
  9. You should get it asap then, they are discontinued :/

    YanıtlaSil
  10. aciktim resmen =/ hic pop tart yemedim ben guzel mii =/

    YanıtlaSil
  11. Kahvalti yerine yeniyor genelde, guzel ama bana biraz tatli geliyor bunlar.

    YanıtlaSil