25 Mayıs 2011 Çarşamba

NOTD: Essence Forget-Me-Not

This is the first polish I tried from the Blossoms Etc. collection and I am already in love. The shimmer simply disappears on my nails but it is the prettiest periwinkle ever. I applied two coats and the application was great thanks to the wide brush.

Bugünkü ojem çoktan en sevdiklerim arasına girdi, bayıldım:


Daha dün gösterdiğim Blossoms Etc. koleksiyonundan. İki kat sürdüm, Essence'ın geniş fırçası ile sürümü çok kolay oldu.
 
 
Menekşenin en güzel tonu bu sanırım. Tek sorun şişede gözüken ışıltılar tırnakta belli olmuyor; yine de ellerime bakmaya doyamıyorum.

7 yorum:

  1. Yaaa bu renk çok güzel. Aşık oldum bundan istiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. valla çok yakışmış sana :) benim geçen gün sürdüğüm rimmel aqua cool'a benziyor bu.

    YanıtlaSil
  3. Ay tırnaktada çok guzelmiş (:

    YanıtlaSil
  4. bu ojenin benzerinden arıyordum ve watsonsda rimmel aqua coolu gördüm.hemen aldım.şuan tırnaklarımda buna çok benzeyen rimmel var.sapık gibi karşılaştırıyorum :D

    YanıtlaSil
  5. O ojeyi ben de aldim yazin Turkiye'deyken ama karsilastirmasmistim. Ne kadar benziyorlarmis tirnakta?

    YanıtlaSil