3 Mayıs 2011 Salı

Karşılaştırmalar: Koyu Leylaklar

Ulta and Jordana are two coats, Zoya and DC are just one. DC is clearly lighter than others, but the first three polishes are really close. Ulta is a hair bluer and Jordana is a bit darker, that's all. I don't think you need all three unless you are a hoarder collector like me.

Ulta Tutu Cute, Jordana Silky Purple, Zoya Malia, Diamond Cosmetics Pelican Peak Purple:


İlk ikisini ikişer, diğerlerini tek kat sürdüm. Gördüğünüz gibi Diamond diğer ojelerden bariz şekilde açık, ama ilk üçü birbirlerine çok yakınlar. Ulta'nın içinde azıcık daha mavi var ve Jordana azıcık daha koyu, o kadar. Üçüne birden sahip olmaya gerek yok yani.


Tabi alışveriş yasağı kalkana kadar bu anlattıklarım bir işinize yaramayacak ama ilerisi için referans olsun diye yazdım.

8 yorum:

  1. Kalkar mı sence yasak :/ İtalya'da baya bi süredir böyle bi yasak var sanırım, ebay'de kimse göndermiyo İtalya'ya. Oje alamadığıma değil Poshe alamadığıma yanıyorum :P Önceden deselerdi de 4-5 tane alsaydım.

    YanıtlaSil
  2. Bi blogspot bi alışveriş yasağı noli ya :S

    YanıtlaSil
  3. Walla insallah kalkar. Sirf oje degil toptan kozmetik gitti diye uzuluyorum ben. Ne bileyim, mesela Eos dudak kremi bile alamiyoruz Turkiye'de satilmiyor diye :(

    YanıtlaSil
  4. böle üzücü konuları bir kenara bırakalım ama inş kalkar ya yasak :'(

    en güzel renk diamond'un benceee <3

    bu arada öykücümcüm bi love song manikürü bekliyorum senden uzun zamandır,biliyorum klip pek bi renksiz ama olsun :D

    YanıtlaSil
  5. O konuyu twitter'da yazmistim, "son kliplerini siyah-beyaz cekmisler, bana kapak oldu" diye :) Kilik-kiyafetleri de cok sade, hic esinlenemedim o yuzden. Belki yeni Japonca sarkilari icin degisik bir seyler yaparlar, haftaya goruruz.

    YanıtlaSil
  6. I have all four of these, so I guess I'm as much a hoarder - I mean collector - as you are!

    YanıtlaSil
  7. Lol! I try to destash but it is hard :/

    YanıtlaSil