20 Mayıs 2011 Cuma

NOTD: Maybelline Sunshine

We are experiencing thunderstorms every day, so I wanted to have sunshine on my nails today. This one is from the limited edition The Bright Side collection for Summer 2011. The formula was very typical for a yellow creme; in other words it was terrible. I needed three coats to cover the bald patches, but it caused bubbles.

Burda her gün fırtına kopuyor, ben de bari tırnaklarımda güneş açsın dedim:


Bu oje Maybelline'nin 2011 yazı için çıkardığı The Bright Side koleksiyonundan. Aynı seriden bir de yeşili aldım, şurda gösterdim hatta.


Sarı ojelerin formülleri genelde kötü olur, bu da baya problemliydi. İlk iki kat çizgi çizgi kalınca üçüncü bir kat sürdüm, bu sefer de baloncuk oldu. Resimlerde çok belli olmuyor ama.

8 yorum:

  1. Gercekten de sari biraz zor surulen bir renk ama fotograflarda cok guzel gorunuyor:) Sevdim cok:)
    http://www.pelininstyle.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok şahane bir sarı. Bayıldım kendisine. Ama sürülmesi zor diyorsun. Ben senin kadar düzgün süremem, o yüzden almayı hiç aklımdan bile geçirmeyeyim en iyisi :(

    YanıtlaSil
  3. rengi cidden çok güzelmiş :) ama problemsiz sarı oje dünya üzerinde daha yok sanırım, ya çok sıvı olurlar yada düzgün sürülmezler :((

    YanıtlaSil
  4. Ama renk çok tatlııı :) Şampiyonluğa çok yaklaştığımız şu günlerde böyle bir renkle lacivert bir ojeyi renkli french yapabilirimm :) Biliyorum galatasaraylısın, bu sene olmadı ama umarım seneye de sen yapabilirsin. Fair play forever. :)

    YanıtlaSil
  5. sarısı guzelmiş ama..:D

    YanıtlaSil
  6. bu sıralar böyle çirkin renklere epey merakım var :) çok sevdim bunu da..

    YanıtlaSil
  7. Sarı sarı sarı :) Buradada olsa keşkee :)

    YanıtlaSil