24 Mayıs 2011 Salı

Sneak Peek: Essence Blossoms Etc. Collection

I was extremely happy when I bumped into Essence Blossoms Etc. Collection at Ulta and grabbed everything on the display. Now I am looking at the promo pictures and it looks like there are in fact 5 colors in the collection. I guess it is better than nothing. If you are also planning to get the lipglosses, notice that they contain carmine.

Alman markası Essence'ın sınırlı üretimdeki Essence Blossoms Etc. serisine Ulta'da rastlayınca nasıl sevindim tahmin edemezsiniz. Tüm ojeleri aldım, ama şimdi promo resimlerinde gördüm ki koleksiyonda 3 değil 5 oje varmış. Buna da şükür demek lazım sanırım.


Normalde gloss yerine ruj tercih ediyorum ama bunlar da çok şirin duruyorlardı, dayanamadım. Üstlerinde "Carmine içerir" uyarısı var, nedir ki diye araştırdım: Böcekten elde edilen renk verici bir maddeymiş, bazı insanlarda alerjik reaksiyona neden olabilirmiş. İnsan her gün yeni bir şey öğreniyor.

5 yorum:

  1. baştaki ve sondaki sanki oje değilde rimel ya da ruj gibi geldi:) kuzenimde bana hediye yollamış benim için essence mareka tırnak süsü göndermiş:) ne kadar beceriksiz olduğumu anlamış:) bu süslerle kamufle olayım istemiş sanırsam. carmine mi ilk defa duyuyorumm ee normal otun çöpün işe karışmasındanm sonra bir de böcek! bu kadar güzel oje renkleri çıkarsa çatlayanından matına kadar çeşit olursa bu türk katkı ürünlerini daha çok duyar oluruz.

    YanıtlaSil
  2. mesela ben böcek kelimesini duyunca bile kaşınıyorum =//

    YanıtlaSil
  3. carminenin o old. bilmiyordum bende senden öreniyorum şimdi (: aldığın bu 3 renk zaten yazın modası oldu TR de herkes nane yeşili puslu mavi veya lila sürüyor :D

    YanıtlaSil
  4. Tarih, iste bastaki ve sonraki bocekli olanlar, gloss yani :) Essence'in susleri bende de var, cok kaliteliler. Gule gule kullan.

    Nemo, boceeeeeek :P

    Mina, ben hala herkesin sari surecegi gunleri bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. Olcak olcak oda olcak :D neon fıstık yeşili fln başladı zaten :D

    YanıtlaSil