13 Mayıs 2011 Cuma

Toma ve Bundle Monster Alışverişleri

İki gün önce bahçeye çıkmış ellerimin fotoğrafını çekerken postacımıza yakalandım. Adam bana "Deli herhalde" der gibi baktı, paketleri verip kaçtı. İşin komik tarafı verdiği paketlerin biri oje, diğeri de konad diski doluydu.

Önce Toma marka yeni ojelerime bakalım. Soldan sağa Gingerbread, Wonderland, Teal Gold Glow:


Gördüğünüz gibi sağdaki pullu/flakey oje %85 dolu halde geldi. Kullanılmış olduğunu sanmıyorum, büyük ihtimalle içindeki uçucu maddeler kaçmış.


Bu ojenin internette hiç resmi yoktu, bilmeden ısmarlamış oldum. Renk çok benlik değil ama içindeki değişik renkteki sim ve pullar çok ilginç.


Bu da favorim; şekerleme gibi:


Bir de Bundle Monster'ın yeni 21 disklik serisini aldım. Bu seferki tam dizaynlar daha büyük, böylece süs yapmak istediğim zamanlar tırnaklarımı kısaltmak zorunda kalmayacağım.


Not: Blogger bu yazıyı silmiş, tekrar yükledim ama tabi buna gelen yorumlar kaybolmuş oldu.

7 yorum:

  1. gingerbreada bayıldımm tam yazlık her şeye giderbu renk hangi siteden sipariş veriyorsun ki?

    YanıtlaSil
  2. Disklerin hayırlı olsuuun (: güle güle kullan canım hepsini tekrardn söliyrm mavi olan inglot 203ü anımsattı bana (:

    YanıtlaSil
  3. Mell, lotion source diye bir yerden ismarladim. Zaten Toma artik uretimde olmadigi icin bir tek orasi var satan. Yalniz baska ojeler de ismarlamistim, B/O olmuslar, elime sadece 3 tane gecti.

    Mina, tesekkurler tekrar :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben sizi çok uzun zamandan beri takip ediyorum.budle monster'i nerdeden ve ne kadar aldığınızı öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, kendi adresinden aldim, bundlemonster.com ama ordan Amazon'a yonlendiriyor zaten. Sadece 22 dolar, 21 disk icin cok hesapli yani.

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben de dün bundlemonster.com dan sipariş verdim herkes amazondan verdi ama seninki sorunsuz eline ulaştı mı? Bir de kaç günde geldi

    YanıtlaSil
  7. BM'dan verilen siparisler zaten Amazon tarafindan gonderildi bana, sayfa oraya yonlendiriyor. Bana cabuk geldi tabi.

    YanıtlaSil