5 Mayıs 2011 Perşembe

NOTD: Sinful Colors Daddy's Girl

It is not surprising that Daddy's Girl is one of the most popular Sinful polishes; it just looks beautiful on the nail. It has fuchsia glitter in a purple jelly base and I applied two coats. Here is a comparison post if you are interested.

Dünkü oje için jelimsi değil bu demiştim; malum onlar tırnakta jelibon gibi duruyorlar. Şöyle yani:


Daddy's Girl Sinful'un en popüler ojelerinden biri. Nasıl olmasın ki zaten, şu güzelliğe bir bakın. Mor jelimsi tabanda fuşya renkli minik parçacıklar var. İki kat sürdüm.


Bu ojeyi daha önce bir karşılaştırma yazısında göstermiştim, ona da göz atın.

8 yorum:

  1. I always eye this color in Walgreens but always end up picking something else up -darn, thanks for making me regret not picking it up! ^_^ lol

    YanıtlaSil
  2. Well, what are waiting for then? Go back to Walgreens, now! :P

    YanıtlaSil
  3. nasıl güzel bir şeymiş bu böyle :) süper süper, ne diyim başka.

    YanıtlaSil
  4. Şu an gümrük yasağına içimden neler söylüyorum anlatamam! Nasıl güzel bir mor ya:(

    YanıtlaSil
  5. öykkküüüüüüü bu cok guzel morrr

    YanıtlaSil
  6. bu arada space cadeti aldım dun son kalmıstı :D kaptım hemen :D

    YanıtlaSil
  7. morun çok hoş bi tonu olmuş tırnakların..(: ilk resimde uçlarından aşınmış gibiduruyor ojenin yapısı gereği mi öle yoksa bi kaç gün geçtimi ?

    YanıtlaSil
  8. Dilek, Evet, yasak insallah cabuk kalkar. Cherry Culture'da sizi bekliyor bu oje :)

    youknow, sevindim tekrar bulmana :)

    Mina, ojeden sanirim. Azicik seffaf duruyor ya, uclarda daha belli.

    YanıtlaSil