1 Kasım 2011 Salı

NOTD: Zoya Sooki

We were originally planning to be Sookie & Alcide from True Blood for Halloween, but we couldn't get a fake beard on time for Alcide. It was also freezing so I ended up wearing huge glasses and an orange sweater just as Velma from Scooby Doo. I couldn't wear Sooki that day so I picked it as my next mani. It is a true red from the Summer 2011 Summertime collection. One coater and very sexy.

Bu cadılar bayramında True Blood'dan Sookie ve Alcide olmaya karar vermiştik. Hatta ben ojemi bile düşünmüştüm ama Alcide için sakal ayarlayamadık. Bugün içimde kalmasın dedim ve aklımdaki ojeyi sürdüm:


Sooki, bu yaz çıkan Summertime koleksiyonundan kıpkırmızı bir krem. Bu ton benim gözüme çok seksi geliyor. Tek kat yetti.


Sookie olmayınca bari Jeremy Scott tshirtü giyip telefon olayım dedim, hava bir anda soğuyunca o fikir de çöpe gitti. Sonunda partiye kocaman gözlükler ve turuncu kazakla Scooby Doo'daki Velma kılığında gittim. Dönüşte de kara yakalandık, o kılıkta arkadaşta mahsur kaldım. Değişik bir gece oldu yani.

14 yorum:

  1. Çok seksi oje yani çok dikkat çekici ama turuncu kazak-kırmızı oje ııhh -.-

    YanıtlaSil
  2. Iste o gun surmedim bu ojeyi, turuncu kazak-kirmizi oje olmadi yani.

    YanıtlaSil
  3. Yazıyı okuyup bunu nasıl anlamadım ya ben rezalet -.- uykusuzluğa bağlıyorum beni sayma Öyküüü

    YanıtlaSil
  4. süper bişi kırmızı oje. <3 ben kendime turuncusal kırmızıların daha çok yakıştığını fark ettim. ayakta çok güzel <3

    YanıtlaSil
  5. NaszL, buyrun benim :P

    Nemo, ayakta daha da seksi duruyor yaw. Bana da daha boyle cherry tonlari yakisiyor sanki.

    Esra, ben degil mi? Evet :)

    Fulya, tesekkurler!

    Ojezevki, sagol. Hem seksi hem guzel.

    YanıtlaSil
  6. merhaba;
    blogu bugün keşfettim, çok iddialı olamasam da ben de oje delisiyim. Bişey sormak istiyorum.Ojeyi açtıktan sonra bayatlamadan uzun süre nasıl kullanırım.Teşekküerler.

    YanıtlaSil
  7. Selamlar, siseyi sikica kapayarak ve isiktan uzak tutarak formulunu uzun sure muhafaza etmek mumkun. Ama oje teknik olarak bayatlamiyor, sadece icindeki ucucu maddeler kaciyor. Katilastiginda da icine inceltici dokerek eski haline getirebiliyoruz: http://hangiojeyakismazkibana.blogspot.com/2010/07/katlasan-ojeler.html

    YanıtlaSil
  8. Rengi civil civil, güzel. Ayrica Zoya ojelerinede cok severim. Sürülüsü cok iyi.

    YanıtlaSil
  9. Hayallerimin ojesi olabilir bu şu an O.O Eline de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil