9 Kasım 2011 Çarşamba

Karşılaştırmalar: Yeşil/Kahve Işıltılı Ojeler

These are all two coats. Three of them stand out in their own unique way: Wallis is way yellower, Bronze Ablaze looks bronze and less shimmery, and Golden Moss has glitter in a grayer base. The rest are somehow dupish. Owl's Night is slightly darker and browner than U30 and Edyta. Compared to Edyta, U30's base is yellower.

Butter London Wallis, Flormar U30, Zoya Edyta, L'oreal Owl's Night, LASplash Golden Moss, Sally Hansen Bronze Ablaze:


Hepsi iki kat:


Sola baştaki Wallis diğer ojelere göre fazlasıyla sarı kalıyor. Sağ baştaki Bronze Ablaze ise hem daha bronz, hem de içindeki ışıltılar daha sakin. Onun yanındaki Golden Moss'un tabanı daha grimsi ve içinde pırıltı yerine sim var.


Birbirine en çok benzeyen ojeler ortadaki U30, Edyta ve Owl's Night. Owl's Night diğer ikisine göre daha koyu ve kahvemsi. U30 da Edyta'ya oranla azıcık daha sarı tabanlı.



Budur.

7 yorum:

  1. Yesil ojeleri bende begeniyorum. Bunlarin icinde butter London ve Zoya benim favori renklerim. Zoya ojelerini zaten genel olarakda cok severim. Fircasi bence basarili oldugu icin, cok güzel sürülüyor..

    YanıtlaSil
  2. edyta da benim begendigim olsun

    YanıtlaSil
  3. son eklediğin görsel ortadaki ojeyi sevdim.

    YanıtlaSil
  4. Ben de Butter London ve Sally arasinda kaldim.

    YanıtlaSil
  5. Ben sizin bu karşılaştırma postlarınızdan çok faydalanıyorum, çok işime yarıyor :) hiç yorum bırakmamıştım-baktım çok ayıp ediyorum,yazayım dedim.
    buradaki renklerden en çok en ucuzu flormar ı beğendim ben, hatta aldım kullanıyorum-şahane!

    YanıtlaSil
  6. Isinize yaradigina sevindim. Ben o kadar para harcayip evde ayni renk oje bulunca uzuluyorum mesela.

    YanıtlaSil