10 Kasım 2011 Perşembe

NOTD: Yeşil/Kahve Gradient

I sponged Flormar U30 on L'oreal Owl's Night and finished the gradient with Butter London Wallis on the tips.

Blogta yabancı terimlerin Türkçe karşılıklarını kullanmaya çok dikkat ediyorum ama "Gradient"ı nasıl çeviriyoruz bilemedim. Neyse, son karşılaştırmadan sonra bir de onu deneyim dedim:


Tırnaklarımdaki L'oreal Owl's Night ojenin üstüne sünger yardımıyla önce Flormar U30 uyguladım, uçları da Butter London Wallis ile tamamladım.

 
Her zamanki ikinci poz:
 
 
Uzun süre bu renklerden kullanmam sanırım; içim bayıldı.
 

4 yorum:

  1. hmmmm =) iyi fikiir =) ya wallis çok istiyorum ingiltere'den kardeşimin sevgilisi gelirken hadi kızı yormayayım demiştim şimdi pişmanım keşke yorsaydım =)

    YanıtlaSil
  2. ben "batik" i kullanıyorum gradient yerine. tam karşılamasa da :)

    YanıtlaSil
  3. öykü harika olmuş ya! sanırım 10. gün manikürüm için bundan esinleneceğim, renk uyumu harika!

    YanıtlaSil
  4. pırıltılı hoş bi renk çıkmış ortaya. başarılı..

    YanıtlaSil