29 Kasım 2011 Salı

NOTD: Sally Hansen Showgirl Chic

Here is my Thanksgiving mani: SH Showgirl Chic from the Gem Crush series. It has mid-sized blue glitter spread in tiny silver glitter. This polish has the ice queen aura which I find very graceful. I applied only one coat and the coverage is not bad at all as you can see from the pictures. It is also a dupe for ChG Lorelei's Tiara so if you own it, you can skip this.

Bir kaç günlüğüne tatile gideyim dedim, bir döndüm ki ortalık savaş alanına dönmüş. Yemek savaşı desek daha doğrusu, havada cupcakeler uçuşuyor. Fazlasıyla yorgun olduğum için bırakın tırnağıma desen yapmayı oje bile süremedim. O yüzden bugün size Thanksgiving sırasında tırnaklarımda olan ojeyi göstermek istiyorum. Sally Hansen'in yeni Gem Crush ojelerinden Showgirl Chic:
 
 
Minik gümüş simlerin arasında orta boyda mavi simler göze çarpıyor. Bu oje ile kendimi buzlar kraliçesi gibi hissettim. Çok zarif ve özel duruyor. 
 
 
Ojeyi tek bir kat sürdüm. Opaklığı gördüğünüz üzere hiç de fena değil. 
 

Bu ojeyi beğendiyseniz China Glaze Lorelei's Tiara alabilirsiniz, ki ben kaçırmayın derim. Bir önceki yazıda gösterdiğim gibi bu iki oje şişede aynı duruyorlar.

14 yorum:

  1. peki çıkarması zor muydu?

    YanıtlaSil
  2. Asetonlu pamugu biraz tirnak uzerinde bekletince simler azicik eriyor, cikartmasi daha kolay oluyor. Lippmann'da cok zorlanmistim yalniz :/

    YanıtlaSil
  3. I have seen a dupe for it in China Glaze. It's beautiful! <3

    YanıtlaSil
  4. karlar kralicesi cok seviodum ben :D

    YanıtlaSil
  5. Hakikaten China Glaze 3D benziyor...

    YanıtlaSil
  6. beyaz tenede çok yakışmış ha.

    YanıtlaSil
  7. ayy bayıldım bu ojeyeee :))))))))))) dün rastgele oje ile ilgili bilgi ararken keşfettim blog yazılarınızı sabahtan beri denemediğim oje rengi kalmadı sanırım pek sürüp siliyorum yılmadan en güzel görünümü yakalayabilmek için oje hastası oldum size ne kadar teşekkür etsem az kalır sayenizde pek çok şey öğrendim oje konusunda :)

    YanıtlaSil
  8. Dilek, beni de sev :)

    Nimo, sanirim bu oje ondan daha opakmis ama surunce ayni gozukuyorlar.

    Tansu, tabi ki de :P

    Cemre, ne demek... Yalniz "Senin yuzunden butcem delindi" derseniz sorumluluk almiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. şimdilik elimdekilerle yetiniyorum çalıştığım zamanlar 257 tane oje almıştım birini bile bir gün sürememiştim şimdi sürüyorum bende :D annem hiç üşenmeyip tüm maaşımı yatırdığım ojelerimi saymış bir gün ordan biliyorum sayılarını :)

    YanıtlaSil
  10. harika bi renkmiş tam kış rengi :)
    yeniyılda tırnaklarımı ne süslerdim ama bunla:))
    bide bi sorum olacaktı bunu kaç kat sürdün? hani bazı ojeler vardır simli sürersin sürersin 50 kat olur kurumaz:) budamı öyle yoksa 2 veya 3 kat yetiyormu ? almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  11. Ama Nur, yaziyi okumamissin :P Sadece tek kat surdum.

    YanıtlaSil
  12. o minik yer gözmden nasıl kaçtı :( hızlı geçmişim kusura bakma :( teşekkür ederim yinede:)

    YanıtlaSil
  13. Sanirim China Glaze versiyonu da iki kat ile opak duruyormus, kacirma yani.

    YanıtlaSil
  14. tesekkur ederim önerin için ikisinden birini mutlaka alıcam :)

    YanıtlaSil