22 Kasım 2011 Salı

Alem Sim Olmuş

My local Bed, Bath and Beyond is awesome, no?

Geçen hafta BBB'de Sally Hansen'in yeni simli koleksiyonu Gem Crush'ı buldum. Zaten sime karşı zaafım var, hepsini çok beğendim. Tanesi 6 dolardı, ama şimdi 30 dolar artı vergiyi vermeyim dedim, boynum bükük çıktım. Sonra bir arkadaşıma uğradım, bana bölümden bir hocanın verdiği zarfı uzattı. Bir arkadaşımızın babası vefat ettiği için apar topar ayrılması gerekmişti, ben de sorun çıkmasın diye onun yerine bir sınava gözetmen olarak girmiştim. Zarfın içinden sırf zaman ayırdım diye çek çıktı, tahmin edin ne kadarlık? Evet, 30 dolar! Bu bir işaret dedim ve bu hafta koşa koşa gidip ojelerimi aldım.

Önce söz konusu koleksiyonu tümden görün. Yakın plan için üstüne tıklayın hatta:


Bunların yanında Sally Hansen'in yine yeni çıkan Diamond Strengh serisini buldum. Sally dayanamamış, yine şişeleri değiştirmiş. Renkler biraz bayık ama sağdan ikinci sıradaki beyaz oje pullu. Şişede güzel duruyor ama tırnağa sürünce kepek gibi durabilir. Sağdaki siyah şişe de yeni hızlı kuruyan cilaları.


BBB'de bir de Color Club'ın Christmas serisi Mistletoe'yu buldum. Tıklayın, gözünüz holografik sim görsün:


Hatta şöyle bakın:


Ben iyi bir çocuk olup şimdilik sadece şunlar aldım; Showgirl Chic, Big Money, Glitz Gal:

 
BBB'den çıkıp OPI Muppets'lardan folyo olanı almak için Ulta'ya girdim, ama daha geçen hafta gelen ojelerin yerinde yellerin estiğini gördüm. Kuklayı gören kapmış anlayacağınız. Ben de o hızla Essie'nin kış ojelerinden pek de benim rengim olmayan Booch the Subject'i kaptım. Yanına bir de China Glaze Snow Globe koyayım:


Snow Globe tam kışlık bir sim, bulursanız kaçırmayın:


Yeni seri olarak da China Glaze'in yılbaşı ojelerini vardı:


Efendim? Ojeler size çok mu tanıdık geldi? Şu resimle yardımcı olayım o zaman:


Bu ikisine ek olarak kırmızı ve pembe de aynı sanırım. Onları almadığım için karşılaştırma yapamıyorum. 
 
Bu perşembe Şükran günü, ondan hemen sonra da bildiğiniz gibi alışveriş çılgınlığı yaşadığımız Black Friday var. Geçen yıllarda sabahın beşinde Walmart'a gitmişliğim var, anlatılmaz yaşanır bir gün tam anlamıyla. Şöyle diyeyim, Walmart'a girmeyi başarabilirseniz yürüyemiyorsunuz. Arkadan gelen bir güçle nehir gibi akıyor herkes, kolu uzun olan anca sağdan soldan bir şeyler toplayabiliyor. Bu yıl dostlarla Tennessee'de olacağım, o yüzden önümüzdeki haftaya kadar öptüm sizleri.

23 yorum:

  1. ayy başım gözüm döndü, tansiyonum düşüyor :p çoook güzeller. alınacaklar listesine ekleyip bir abd macerasında toplamak lazım. güle güle kullan... :)

    YanıtlaSil
  2. Aaah aaah süperler :( Güle güle kullaaan !

    YanıtlaSil
  3. Ahaha, sim insana oyle yapiyor degil mi? Sakin :)

    YanıtlaSil
  4. Sagol Junkhead! Tanacan'a Snow Globe gelmis, kacirmayin.

    YanıtlaSil
  5. en yakın zamanda snow globe u görmek istiyorumm kararsız kaldığım bir oje o (:

    YanıtlaSil
  6. bu simleri, pigmentleri kızılhaç mı dağıtıyor anlamıyorum ki =D ben de lorelei's tiara ve haute bilmemne alıyorum china glaze =) ama o sally hansenleri gorsem sanırım onları da kapardım... =/ bu arada brooch the subject benim de rengim değil hatta essie'nin kış koleksiyonunun hiçbirinde gözüm yoktu, ama şimdi bobbing for baubles ve school of hard rocks hatta o gri olanı alabilirim gibi geliyor... kendimi gidip gidip aynı ojeleri alan bir hoarder gibi hissediyorum =)

    YanıtlaSil
  7. Oyle olsa Basak Kizilhac'in kapisina dayanir :) Benim de Brooch'u alma sebebim hic o renk ojemin olmayisi, ben de biraz ilerleme var sanirim o hoarderlik konusunda. School of HR cok guzel ama. Size Matters da guzel :/

    YanıtlaSil
  8. Moda Kurabiyeleri, yorum mailin geldi ama yorumun burda yok nedense. Onu surerim tabi de araya tatil giriyor once.

    YanıtlaSil
  9. Simli ojelere bayiliyorummmm:)


    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Simi silmek çoook zor be anacım;-)

    YanıtlaSil
  11. Bunları aldığın için değil de gördüğün ve eline alıp bakabildiğin için bile seni kıskanıyorum, düşün artık.

    YanıtlaSil
  12. Öykü çok fenasın ya çoook. Düğünde kafaya sim bulama kültürümüz elin gavurlarında tırnaklarını sime bulama olmuş :p Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  13. Chrismas ve Yilbasi isil isil oldugu icin, tirnaklarimizda ipisil olsun istiyorlar. Iyi düsünmüsler. China Glaze'ler benim favorim. Süper!
    Folya metodu ile hic korkutmuyor simli ojeler beni... =)

    YanıtlaSil
  14. içinde sim olsun da ne olursa olsun :)))China Glaze SnowGlobe'a kavuştum sonunda ama şimdi de Mistletoe'ların renklerine bayıldım...

    YanıtlaSil
  15. Zeys, sen de bendensin demek :)

    Ecehan, asetonlu pamugu biraz tirnaginin ustunde bekletirsen simler azicik erimis oluyor, oje daha daha kolay cikiyor.

    Ama Asli, ama ama :/

    Tansu, her kulturde var demek sim. Ne guzel.

    MagiccCat, bence 365 gun sim olsun, hic bir mahsuru yok.

    Nilgun, onlar da guzel gercekten. Benzer ojelerim var diye almiyorum ama.

    YanıtlaSil
  16. Allahım, gözlerim sim banyosu yaptı resmen :))
    Ben de bir sim hastası olarak içine düştüm tabi ama bana bir yerlerden hiç hesapta yokken 30 dolarlık çek gönderilmesi çok çok düşük bir ihtimal. Vallahi nazar değmesin çok şanslısın :))

    YanıtlaSil
  17. Sagol canim. Sen de icini temiz tut, kazi-kazan oyna. Hepimiz sim icin sinerji yaratalim burdan :)

    YanıtlaSil
  18. ağzımm açık kaldı resmen ne yalan söyleyeyim süperr rüya gibii güle güle sür

    YanıtlaSil
  19. Keşke Türkiye'de de olsa hepsi. Gerçi o zaman cebimde 5 kuruş para kalmazdı o ayrı ama. :)

    http://vanillanailart.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. china glaze değilde neden sh versiyonlarını seçtin diye bir soru sorsam?ah öykü ahhh eye candy koleksiyonundaki tüm ojeleri istiyordum şimdi de Gem Crush'ın hepsini istiyorum:):):):)

    ama sanırım 3 tane alcağım şimdilik :(:(
    Lorelei's Tiara,Some Like it Haute birde Material girl alcam. yakından görünce Marry a millionare nasıl bir oje? sevsem mi sevmesem mi karar veremedim

    YanıtlaSil
  21. Dilay, aynen canim. Benim de kalmadi :(

    Towanda, aslinda formul olarak SH ve ChG cok farkli degil. Sally'nin diger renklerinden de alacaktim, o yuzden birlik ve beraberlik adina bu ikisini de Sally aldim.

    Marry a Millionaire yakindan coook tatli, icinde cubuk seklinde simler de var. Yalniz diger ojeler kadar opak durmuyormus tirnakta.

    YanıtlaSil
  22. ahh keşkem keşkem diye şarkılar söleteceksin bize bende Gem'in setini istiyorum:):)

    Öykü bir soru sorayımmı tinsel town'u yakından gördünmü? Some Like It Haute ile çok benziyorlar sanki ama nette karşılaştıran bir fotoğraf bulamadım. Aslında tinsel town istiyordum ben ama çok büyük farkı yoksa zahmete girmeyeyim
    Some Like it Haute alayım

    YanıtlaSil
  23. Gordum canim, aslinda Snow Globe alirken aklimda o da vardi ama dedigin gibi Some Like it Haute ile cok benziyorlar. Ben oyumu icinde holografik sim olan Some Like it Haute / Glitz Gal'den yana kullandim. Bir yandan cok benziyorlar, bir yandan da holo sim farki var. Sen bilirsin.

    YanıtlaSil