7 Kasım 2011 Pazartesi

NOTD: L'oreal Owl's Night

Owl's Night is from the Project Runway collaboration collection, Colors Take Flight. It is a greenish murky brown with lots of golden and copper shimmer. Somehow it looks greener in the bottle than on my nails. It is an interesting color and the shimmer is lovely, but I don't like it on me. One coater.

Project Runway'in son bölümlerinden birinde tasarımcılara verilen görev, kuşlardan esinlenip elbiseler yapmaktı. Zaten programın sponsorlarından biri olan L'oreal de boş durmamış, aynı fikirden yola çıkarak makyaj koleksiyonu çıkartmış. Colors Take Flight adlı seri dört değişik görünümden oluşuyor ve allıktan fara kadar değişik ürünler içeriyor. Ben sadece ruj ve oje aldım; Sultry Raven's Pout ve Owl's Night:


Ojeye geçelim:
 
 
Yeşilimsi koyu kahve tabanda altın ve bronz renkli pırıltılar var. Formülü yoğun olduğu için tek kat yetti.
 

Oje şişede daha yeşil duruyorken benim ellerimde daha çamurumsu gözüktü sanki.


Değişik bir renk ve pırıltılar çok göz alıcı, ama pek kendimde beğenmedim. Ruju da acaba uzun süredir aradığım mat nude rengi bu mudur diye almıştım, yine tutturamadım. İnsanın kendi dudak renginde ruj araması zaten biraz saçma bir olay, tam o renk ruj bulamamak daha da saçma. Arayışlarım sürecek.

9 yorum:

  1. Ojenin rengi sonbahara yakisan bir renk. güzel.

    YanıtlaSil
  2. Dogru diyorsun. Usenmezsem yaprak deseni yapayim.

    YanıtlaSil
  3. flormar miracle serisinde de böyle bir renk var :)

    YanıtlaSil
  4. U30 degil mi? Karsilastirma yapacagim zaten yarin.

    YanıtlaSil
  5. ojenin rengini çok beğendim.

    http://colorante-bea.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ustune yilan derisi baskisi mi yapican acaba :P

    YanıtlaSil
  7. Shelby, Hello Kitty, tesekkurler :)

    Nemo, bak o da guzel fikir ama daha baska bi sey yaptim. Soylemem simdi :P

    YanıtlaSil
  8. http://laldillerinsesi.blogspot.com/2011/11/mimlenmisimmm.html

    Bende mimin var canım :)

    YanıtlaSil