30 Kasım 2011 Çarşamba

NOTD: Avon Violetta Sparkle

Violetta Sparkle, part of the Sequins and Shine collection, is a deep purple jelly with lots of golden shimmer. I used two coats. Since it is a jelly, it will look lighter than this if applied lightly.

Bugünkü ojemiz Avon'un yeni Sequins and Shine serisinden Violetta Sparkle:


Patlıcan moru tabanda altın renkli ışıltılar var. Oje jelimsi olduğu için ilk katı çok daha açık oldu, ikinci kat ile bu tona ulaştı. Ben el alışkanlığı ile kalın sürdüm, eğer ince sürerseniz bundan daha açık bir mor duracaktır.


Ojenin içindeki pırıltılar ve mor ile altın uyumu hoş duruyor. Koyu renk oje sevenleri tatmin eder gibi.
 
 
Bu oje Türkiye'de de aralık başında çıkacak dendi, beğendiyseniz yeni kataloğa göz atın.

14 yorum:

  1. owww, ilk sende!! =P

    YanıtlaSil
  2. Ehehe, Basak birazdan madalyami takacak. Heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa ben sipariş vermiştim bundan bekliyorummm!
    Yarın bigün blogumda görürsen özenti demee haaa ! :P

    YanıtlaSil
  4. Ahaha, herkesler beni taklit ediyor sekerim :P Digerinden aldin mi peki? Bir de altin rengi olan vardi ama ben pek begenmedim onu.

    YanıtlaSil
  5. Imm yok görmedim daha doğrusu bi de kırmızı oje var ama onu istediğime pişman oldum kırmızıyı sevmiyorum ama gelirse görüşürüz kendisiyle :D

    YanıtlaSil
  6. Ben de sevmiyorum kirmizi ama illa ki bir tane olacak tatil ojelerinde.

    YanıtlaSil
  7. öyku birde kırmızı içinde böle ısıltılar olan var ben bunu aldım ama oda hostu

    YanıtlaSil
  8. ayyy çok güzelmişş buuu .ama malesef tr avon a geç gelio böyle güzellikler :((

    YanıtlaSil
  9. ben sevdim onları da sipariş ettim. kırmızı olanı cam kırıklıydı ya, bence değer denemeye^^

    YanıtlaSil
  10. bende sipariş verdim hadi bakalım bi beyaz tenli olarak bende süriim sana yakışmış. sana yakışan banada yakışır önermesiyle bakıyorum fotoğraflara :))

    YanıtlaSil
  11. lincoln park after midnight'i hatirlatti bana, with more glitter, though!

    YanıtlaSil
  12. Dilek, bizde kalmamis olabilir o kirmizi. Bir bu, bir de altin vardi.

    Lizaaaa, yok yok bu sefer erken gelececk. Aralik dediler.

    Ece, ben goremedim o kirmiziyi.

    Tansu, kizim bize ne yakismaz ki zaten? :P

    Ayse, cok haklisin, taban rengi ayni.

    YanıtlaSil
  13. Çok değişik ve hoş gözüküyor. Kullanırmıyım bilmem ama sevdim gibi
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. mor demişsiniz ama sanki fotoda biraz siyahımsı durmuş yine de hoş.

    YanıtlaSil