22 Aralık 2010 Çarşamba

BB Couture Bottle Spam

I got my b-day BB Couture haul last week and decided to do a bottle spam. Enjoy!

Doğum günüm için aldığım BB Couture ojeler geçen hafta geldi. Hazır onların resimlerini çekerken evdekileri de araya katayım, gözümüz gönlümüz açılsın dedim. Önce toplu bir resim:


Sonra da mayolu geçişler:

 



Bence piyasadaki en güzel ılıştılı ojeleri BB Couture yapıyor, o yüzden benim bu markadan aldığım ojeler, biri hariç, ya pırıltılı ya da minicik simli. Yakın çekimlere geçelim.

Dragon's Breath:


Hermosa Surfer Girl:

 
Horned Devil:


Sea of Cortez:


Moon Over Manhattan:


Prince Charming Blue:


Manbug:


Frosty Meadow:


Redwood Forest:


Kelly's Green:


Opposites Attract:


Golf Pro ~ Nail Polish For Men (Bu oje erkekler için olan seriden olduğu için şişesi daha değişik):


Şeker gibiler, değil mi?

14 yorum:

  1. excellent choices in the greens grey and blue BB rocks

    YanıtlaSil
  2. vayyy erkekler için:)) cristino ronaldoya az laf etmemişleredi, adam haklıymış sadece erkeklere özel oje sürmüş suç mu cannım:))

    Hermosa Surfer Girl,Manbug renklerine bayıldım.
    her oje sürüşün güzel bir günün habercisi olsun, doğum günün yeniden kutlu olsun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi son derece göz alıcı.
    Güle güle kullan :)

    O erkekler için olanı da ilginçmiş yalnız.
    Siyah hatta kırmızı oje süren erkek gördüm ama özellikle erkekler için oje? Şaşırdım :P

    YanıtlaSil
  4. Selam Öykü,

    Rengarenk çok güzel :) Ben de artık daha sık oje sürüyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. horned devil güzelmiş bence =) erkeklerin oje sürmesi olayı ise zaman zaman güzel bişi bence buraya yazim dedim :p okulda uzun siyah saçlı, siyah giyimli, gotik gibi bir tip görmüştüm, bi de laciver oje sürmüştü falan. beğenmiştim. aferin sana hep sür diyesim gelmişti :p

    YanıtlaSil
  6. Bayıldımmmm! Özellikle sıcak tonlarda olanlara bittimmm! :)

    YanıtlaSil
  7. Ooo, I don't think I could stumble upon your blog in a better time! I can't wait for the swatches on your awesome nails! You have quite a couple of my lemmings over there. ;)

    YanıtlaSil
  8. Sagol Basakcim :)

    peripatetic33, I can’t wait to try the greens!

    Tarih84, ben cok sinirleniyorum toplumsal cinsiyet olayina. Hem guzel de olmustu Christino’ya. Tesekkur edyorum guzel dilekler icin :)

    Thanks Rachel!

    Assijah, bir de Manglaze diye bir marka var sadece erkekleri hedefleyen ama o mat oje yapiyor genelde.

    Journeycompass, aaa adini degistirmissin! Boyle daha havali olmus :P

    Nemocum, kesinlikle katiliyorum. Hele bir de uzun parmaklari varsa tadindan yenmiyor ;)

    Tannesi, sagol canim :)

    Ulmiel, welcome then!

    YanıtlaSil
  9. Opposites Attract'ı çok merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  10. Siyah simler tirnakta gozukecek mi ben de merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Bunlardan sürsene ara sıra :) Çok güzeller gelip gidip bakıyorum :P

    YanıtlaSil
  12. Evet, Nfu Oh ojelerim gibi bunlarin yeri bir baska. Ama bu aralar dupe ojelerimi elden geciriyorum, biraz hafifleyim bunlari da surerim.

    YanıtlaSil