18 Aralık 2010 Cumartesi

VOTD: Claire's Shy/Flirty

Sıcak su, soğuk su, Claire's oje ve benim biraraya gelmemiz şöyle bir şey oluyor:


Çılgınlar gibi eğlendiğimi söylemeye gerek yoktur sanırım.

21 yorum:

  1. tırnaklarının muhteşem olduğunu söylememe gerek yok sanırım

    YanıtlaSil
  2. Ahahahah, süpermiş yahuu! ben de istiyoruum! :)))
    Ben de izlerken eğlendim. :)

    YanıtlaSil
  3. haha çok eğlenceli ben sürsem heralde bütün gün oynardım böyle :D tırnakların da çok güzel bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok eğlenceliymiş videodan belli oluyor=)))Keşke Türkiye'de de satılsalar...

    YanıtlaSil
  5. :))
    Ben de burada eğlendim vallahi. Süper!

    YanıtlaSil
  6. vayy süper bişey bu bayıldımm

    YanıtlaSil
  7. izlerken ben bile cok eglendim :))

    YanıtlaSil
  8. Ehehe, sizleri de eglendirebildiysem ne mutlu bana. Bir de tesekkur ederim ;)

    YanıtlaSil
  9. Bunlar Türkiye'de satılsa yemem içmem alırım. Sonrada yemeden içmeden kesilip sürekli bunla oynarım :)

    YanıtlaSil
  10. Ama bir sure sonra insan sicak caya bile parmagini sokmak istiyor :P

    YanıtlaSil
  11. Bu oje ve bu rengine daha önce de bayıldığımı söylemiştim bu videoda da bittim !!!
    iki rengi de harika, benim en beğendiğim mood oje rengi bu oldu sanırım. Umarım Tr'ye de gelir...

    YanıtlaSil
  12. Insallah. Belki Turk markalari da cikartir bunlardan, kim bilir?

    YanıtlaSil
  13. öykücüm sana bişekilde ulaşmak istiyorum bikaç şey sormak için gmail ini günler önce ekledm ama göremiyorum seni hiç.. :( e mailimi yazsam beni bişekilde eklesen olurmu ? nurrstein@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Chat icin diyorsan hic girmiyorum o olaya yoksa tum zamanim oyle geciyor. Email yazabilirsin ama :)

    YanıtlaSil
  15. tırnakların süper gerçekten :)

    YanıtlaSil
  16. süper bişey :D

    YanıtlaSil
  17. turkiye'de bu ojenın olup olmadığını soranlar olmuş ben bi blogta okumuştum hangı blog olduğunu hatırlamıyorum istanbul cevahir AVM 'de Claire's mağazası varmış arkadaşlar ben daha gıdıp bakmadım ne derece doğru bılmıyorum..Giden bilen varsa paylaşırsa sevinirim.. ((:

    Mina

    YanıtlaSil
  18. Turkiye'deKI Claire's ojeler Turk yapimi, burdakilerden farkli ojeler yani. Hatta Avrupa'daki Claire's magazalarina da Turkiye'den gidiyor ojeler, ordakiler de bu renk degistirenler bulamiyor.

    YanıtlaSil