2 Kasım 2010 Salı

NOTD: China Glaze Ick-A-Bod-Y

Unfortunately I didn’t have time to do a fancy Halloween manicure, so instead I picked the most appropriate color: ChG Ick-A-Bod-Y. It has orange glitter in a greenish muddy base. The glitter is dense and I only used one thin and one thick coats. It was a bit difficult to apply. It is such an ugly polish, but that is also why it is perfect for the occasion.

Okulumuzdan bir cadılar bayramı görüntüsü:


Ben de Halloween için şekilli şekilli bir manikür yapayım istedim ama vaktim yoktu, onun yerine koleksiyonumdaki en uygun rengi seçtim:


Ick-A-Bod-Y, China Glaze'in Awakening adlı 2010 Halloween serisinden. Yeşilimsi çamurumsu bir tabanda turuncu simler var.


Bir ince, bir kalın kat sürdüm. Formülü sorunluydu, pek beğenmedim.


Çok çirkin, değil mi? İşte tam da bu yüzden Halloween için çok ideal bir manikür oldu. Normal zamanlarda yanına bile yaklaşmamak lazım ama.

7 yorum:

  1. Bu bloga bayıldım! Aslı önermişti bana. Hiç tahmin etmezdim, meğer ojeler hakkında yazılacak ne kadar çok şey varmış:)

    YanıtlaSil
  2. http://ilkbahar-ilkbahar.blogspot.com/2010/11/ilk-odulum-d.html

    Ödülün varrr:)

    YanıtlaSil
  3. Bende o seriden Zombie Zest ve Mummy May I 'i almistim. Zombie Zest'in yapisi cok guzel ama Mummy May I' hic begenmedim. Surmeye baslamistim, dagildi bozuldu...

    YanıtlaSil
  4. Selam Gezipusulam, sadece yazmakla kalmayip gun boyunca da ojeler hakkinda konusma yetisine sahibim, Asli sahit ;P

    Tayyi, ben set olarak almistim, buyuk ihtimalle benim Mummy May I da kotu cikacaktir :(

    YanıtlaSil
  5. yav mummy may i kotuymus demek, hos gorunuyo bi de o oje renk olarak. bu oje ise cok fena cirkin. sirf rengi degil ismi bile beni huylandiriyor, oyle

    YanıtlaSil
  6. Alev ben bu arada=)Evet siteyi inceledikten sonra manikürümü tam Amerika'ya gelmeden yaptırmaya karar verdim. Gözüm korktu :p

    YanıtlaSil
  7. Evet, coook cirkin bu oje. Tamamdir, senin icin o zaman OPI geliyor Nemocum ;)

    Alev, sen gel biz burda sana daha guzelini yapariz bak.

    YanıtlaSil