3 Kasım 2010 Çarşamba

NOTD: China Glaze Ick-A-Bod-Y + Essie MAY

I think I outdid the ugliness of ChG Ick-A-Bod-Y by adding a coat of Essie MAY on top it. This looks really fugly and not in the Tyra Banks way.

Dikkat, bugün göstereceğim resimler dünkülerden bile daha çirkin:


ChG Ick-A-Bod-Y'nin üzerine Essie'nin matlaştırıcısını sürdüm, bu hale geldi.


Çirkinlikte son nokta. Bu oje ile 3 gün geçirdiğime inanamıyorum; bugün sonunda çıkıyor ama.


Cadılar bayramı etkisinden kurtulduğumuza göre artık güzel ojelerimize geri dönebiliriz. Yarın mesela nane yeşili süresim var. Görmek istediğiniz renkler ya da markalar olursa not bırakın, oje konusunda kararsız kaldığım günler onlardan seçerim.

11 yorum:

  1. Hadi ya, gercekten mi? Ilginc :)

    YanıtlaSil
  2. Essie veya color club gormek istiyorum hehe:)

    YanıtlaSil
  3. Tamamdir, zaten Color Club Snakeskin sozum var, onu gosteririm yakin zamanda.

    YanıtlaSil
  4. sevindim bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Bu gerçekten güzel bir renk olduğunu!

    YanıtlaSil
  6. Oh my, you are writing in Turkish :))

    YanıtlaSil
  7. Golden Rose'un 37 numaralı ojesinin üstüne Flormar 392 sürünce gayet hoş oluyor.Blogumdaki bir sonraki güncellemem o olacak sanırım. GR 37 çok tatlı bir yeşil. F 392'nin içindeki sim parçacıklarıyla çok uyumlu. Birlikte kullanıldığında tek oje sürülmüş gibi görünüyor. Sanırım sende F 392 vardı. Bugün sabahtan beri blogundan çıkmadım da :)

    YanıtlaSil
  8. 392 cok tatli, burda oje delisi Amerikali bir kiza armagan etmistim, bayilmisti o da. Baska ojenin ustune denemedim ama.

    YanıtlaSil
  9. http://radnails.blogspot.com/2011/01/su-yesili-ve-kucuk-sim-parcacklar.html işte bahsettiğim şey. Fakat renkler fotoğrafta tam algılanmıyor malesef :(

    YanıtlaSil
  10. Aaa hatirladim bu GR ojeyi. Pek begenmemistim resimlerde, fazla sedefli gelmisti bana.

    YanıtlaSil