28 Eylül 2010 Salı

NOTD: Nfu Oh 51

This is two coats of Nfu Oh 51, which is undoubtedly the most popular color of the brand. I was slightly underwhelmed with it at first, since it was just this warm purple with flakies. Nice, but not extraordinary. I couldn’t really see the flakies changing from yellow to green and then to pink and purple during the day and it was total bummer. I never knew the polish would come to life indoors and show this rainbow of flakies on a much cooler base.  Now, that is something. Next time I will use three coats to have more depth.

Ben bu ojeyi Joey Potter için sürdüm. Alıp almamak konusunda kararsız kendisi, sanırım bugünkü resimlerden sonra doğru cevabı bulur. Karşınızda Nfu Oh'nun tartışmasız en popüler rengi olan 51:


Ojeyi tarif edecek olursak, gündüz gözüyle pullarla kaplı sıcak tonlu bir mor gibi duruyor. İtiraf ediyorum, ojeyi sürüp resim çektiğimde biraz hayalkırıklığına uğramıştım. Herkesin övüp övüp bitiremediği bir oje olduğu için bundan daha fazlasını bekliyordum.


Güneşte çektiğim resimde tırnak çizgim gözükmüş, ama normalde çok farkedilmiyordu:


Tamam, böyle de güzel ama her yerde okuduğum o rengarenk pulları bir türlü görememiştim, ta ki akşam olup kapalı mekanda tırnaklarıma tekrar göz atana kadar:


Evet, pullar gerçekten yeşilden sarıya, ordan pembe ve mora dönüyormuş.


Ayrıca pullar yeşile dönünce ojenin taban rengi de daha mavimsi duruyor:


Ojeyi iki kat sürmüştüm ama üçüncü bir katla daha güzel olur diye düşünüyorum; derinlik katar.


Bunu aldığım web sitesinin uluslararası sipariş olanağı da var diye biliyorum, ama uygun olmazsa Marjo Avrupa'dan nasıl alabileceğiniz anlatmıştı, oraya bakın.


Neyse, sonuç olarak 52 ve 44'ü daha önce göstermiştim, meşhur Nfu Oh 51 de böyle bir şeymiş. Siz söyleyin şimdi, Joey bunlardan alsın mı almasın mı?

10 yorum:

  1. alsın alsın. hatta ben de alayım. :D bu blog yüzünden oje delisi olacağım. o değil de yüzlerce kırmızı ojesi olduğu için dalga geçtiğim bir arkadaşım var, en çok onun tepkisinden korkuyorum. :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. Alsın bence, çok güzel bir renk, altına siyah ojeyle, morla, maviyle, çok değişik oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. i have thiss!!! yay haha not use often tho. but i like it :)

    YanıtlaSil
  4. almalı bence, ben bayıldım bu ojeye!

    YanıtlaSil
  5. Haeshin, o arkadasini da alistir, o da surekli kirmizidan kurtulsun o zaman.

    @ you nailed it: What it not to love, right?

    Marjo, evet oyle de denicem, senden gordum siyah ile de guzel olmus.

    @ ipehishere: we should use it more often.

    Francesca, sen de al o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. bi türlü kavuşamadım nfu oh ojelere. avrupa sitesinden almıştım ojeleri ama gümrükten geri gönderilmiş paket satıcıya, oje sokulmuyormuş türkiye'ye.. daha önce defalarca oje getirtmiştim çok şaşırdım.

    YanıtlaSil
  7. Aaa, ilk defa duyuyorum. Yanici madde oldugu icin hava yoluyla gonderilmedigini biliyorum ama neden gumrukten gecmesin ki? Cok acayip.

    YanıtlaSil
  8. ben de çok şaşırdım Öykücüm, yani kaç şişe oje aldım bugüne kadar internetten, hiç sorun yaşamadım. napalım kısmet diyoruz.

    YanıtlaSil
  9. Adamlar da sasirmistir simdi paket geri donunce. Evet canim, kismet diyelim. Ben de bu aralar bir suru seye kismet der oldum.

    YanıtlaSil