28 Ocak 2010 Perşembe

NOTD: Claire's Dream Catcher + Sinful Colors Pearl Harbor

Dün tırnaklarımın rengi hakkında bir kaç iltifat aldım. Nane yeşilini ben de çok severim, ama oje beni yine de biraz hayal kırıklığına uğrattı. Tırnaklarımdaki pırıltıları görebilmek için güneşe çıkıp parmaklarımı iyice gözlerime yaklaştırmam gerekiyordu. Ben de bugün üstüne iki kat Sinful Colors Pearl Harbor sürerek onu istediğim hale getirdim:


Sinful Colors, ürünleri Amerika’da süpermarketlerde satılan bir kozmetik firması. Ojeleri hakkında insanlar ikiye ayrılmış durumdalar, çünkü bazı kadınlar bir türlü kurumadıklarından şikayetçiler. Ben şanslı kesimdeyim, kuruma zamanı bakımından bir sorunum yok, ayrıca hem neredeyse yüzlerce seçenek sunduğu için hem de sadece 2 dolara satıldıkları için bu markayı beğeniyorum. Merak edenler olursa, Cherryculture'dan temin edebilirler.



Haftasonu geliyor, yarin ne sürsem acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder