30 Ocak 2010 Cumartesi

NOTD: China Glaze Awaken + Taşlar

İki hafta önce Ebay’den tırnakları süslemede kullanmak üzere 3 milimetrelik 100 tane yapay pırlanta aldım. Hong Kong’dan posta ücreti de dahil sadece 1 dolardı. İki gün önce geldi, taşları ufak plastik bir poşetin içine koyup mektupla yollamışlar. İşin tuhaf yanı, posta pulunun üstünde $3 yazıyor, zarar etmiyor mu bu adamlar?


Taşların yapışması için önce dünkü manikürümün üstüne saydam bir oje sürdüm. Bunun için elimin altında Flormar 301 vardı. Sonra taşları teker teker cımbız yardımıyla tırnağın üstüne yerleştirdim. Saydam oje kuruyunca taşlar yerinden oynamıyor. Yalnız giyinirken falan dikkat edin, hem taşlar yerinden kopabilir hem de elbisenize takılabilir.


Bu benim hayatımda ilk defa yapay taşlarla haşır neşir oluşum. Gördüğünüz üzere biraz deneysel çalıştım:


Yarın taşların son durumu hakkında bilgi veririm.
Kendinize iyi bakın,
Öykü

1 yorum:

  1. Waaooow. :D çok çok hoşduruyor parmaklarını kıvırdığında :D çook sevdim :D

    YanıtlaSil