16 Mayıs 2012 Çarşamba

All that Glitters is not Gold

Artık ojeye doydum, daha da almam diyorum; sonra sırf ben lafımı yiyeyim diye markalar simli oje çıkartıyor. Sırf bana gıcıklık olsun diye, evet. Bakınız Claire's, bakınız Jordana:


 Claire's Night Sky'ın içinde holo simler var ama resimde yakalayamadım bir türlü:


Jordana'nın daha yeni piyasaya sürdüğü Glitters serisinden ilk beğendiğim Fairy Dust oldu ki onun da içinde holo simler var. Biraz belli gibi:


Lacivert ve mor karışımı olanın adı LA City Lights:


Palyaço gibi olan da My Superstar:


China Glaze'in hem simli, hem yanardöner ojelerden oluşan Prismatics koleksiyonundan almayı planlıyordum, ama onları görmeden Wet 'n Wild'ın daha ucuz alternatiflerini buldum, onlardan kaptım. Şişeleri çok çirkin yalnız:


Böyle yanyana koyunca ojeler çok farklı durmuyor ama bir de yakından bakalım. Mavi tonlu olan Speak When Spoken to:


Yeşil tonlu olan Bow in My Presence:


Mor olansa The Crown is Mine:


Ojelerin isimleri Game of Thrones'u hatırlattı bana. Simlilere ek olarak onlar kadar güzel bir pullu/flakey bir de yanardöner oje kaptım. Zoya Chloe ve Layla Ocean Rush:


Layla ojeye minik boyuna göre çok para verdim, eğer resimlerde gözüktüğü kadar holo çıkmazsa Ulta'yı yakarım.

12 yorum:

  1. hepsi çok güzel.. bu ojeleri nereden aldın acaba?

    YanıtlaSil
  2. Magaza olarak soruyorsan Jordana'lari K-Mart'ta buldum, Wet 'n Wild'lar CVS'ten, son ikisi de Ulta.

    YanıtlaSil
  3. Laylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

    YanıtlaSil
  4. Clarie's neden bu ojeleri Türkiye'ye getirmiyor ki:(

    YanıtlaSil
  5. hepsi güzel, güle güle kullan ama ben hemen Layla Ocean Rush'ı gördüm ^^ bizim için de sür :)

    YanıtlaSil
  6. ben de istiyorum hepsinden...

    YanıtlaSil
  7. layla'nın o gri holosundan yok muydu ya? kör etseydin alıp bizi :)

    YanıtlaSil
  8. Basaaaaaak <3

    Polishist, burda da guzel krem ojelerinden bulamiyorum >.<

    Sagol Pamuk, bugun once simli surdum ama sirada Layla var :)

    beggummy, degil mi? Herkes simli oje surse ya :D

    Tansu, o da vardi da ilk bunu alayim dedim. Bununla kor edicem insallah.

    YanıtlaSil
  9. Allahımmmm ne kadar güzeller, en sevdiklerimden <3 "My Superstar" is my superstar too :)

    YanıtlaSil
  10. Hayir hayir, palyaco o bi kere :P

    YanıtlaSil
  11. Zoya looks really good.

    YanıtlaSil