9 Şubat 2012 Perşembe

Mim ve Çekiliş Sonucu

Bu ara yoğunluktan oje bile süremedim, ki nedeni yazının içinde gizli, ama birikmiş iki mim ve açıklamam gerek bir çekilişi sonucu var. Önce Esra ve Aylin tarafından yollanan mimlerden başlayalım. Şu sorulara cevap vermem gerekiyor:

1. Oje sevginizi tek bir kelime ile nasıl ifade ederdiniz?
2. En sevdiğiniz kitap türü nedir?
3. Yaşadığınız ülke dışında nerede yaşamak isterdiniz?
4. Güne erken başlamayı mı seviyorsunuz yoksa geç uyanmayı mı?
5. Gündüz insanı mısınız, gece insanı mı?
6. Günün en sevdiğiniz öğünü nedir?
7. Sevgililer Günü'nü bu sene nasıl geçireceksiniz?
8. Yüzmeyi sever misiniz?
9. İdeal tatil sizin için nasıl olmalı?
10. En çok konuşmayı istediğiniz dil hangisi?
11. En sevdiğiniz oje markası hangisi?
 
Cevaplar:
 
1. Seviyeli (Tek cümleyle anlat dese detay geçerdim)
2. Korku ve fantastik kitapları seviyorum daha çok. Söylemesi ayıp Edgar Allan Poe ile okul arkadaşı sayılırız :P
3. Ben artık Türkiye'ye dönmek istiyorum :/
4. Beni az buçuk tanıyan herkes bana öğleden önce telefonla ulaşılamayacağını biliyor. 
5. Gece insanı deyince benim aklıma "Eller havaya" geliyor. Öyle olmasam da kafam geceleri daha iyi çalışıyor sanki.
6. Akşam yemeği.
7. Sürpriz yapacaktım ama madem soruldu söyleyim: 14 Şubat tarihinde Türkiye'de olacağım :)
8. Çok aramam, belki Ankaralı oluşumdandır.
9. Hayalimdeki tatili yaptım bile: Ablamla üç eyalet, onlarca şehir ve hatta Meksika'yı kapsayan bir road trip. O tatile o kadar çok sığdırdık ki ben bir ara yorgunluktan arabada sızdım; gece gözlerimi açtığımda Arizona çölünde benzinimiz bitiyordu ve ablam yol sormak için atla gezen şerifi durdurmuştu. Sürreal bir andı benim için.
10. Üniversitede Fransızca ve Japonca da aldım. Öğrendiklerimi hatırlasam hiç fena olmaz.
11. Ayrım yapmam, hepsi çocuğum gibi :P 

Aylin'den ek sorular:

1. Yolda ojeleriniz yüzünden nasıl yorumlar alıyorsunuz?
2. Hayatınızdaki erkekler (eş, abi, baba, sevgili, arkadaş) oje sevdanız ve sürdükleriniz hakkında neler düşünüyorlar?
3. En çok sahip olmayı istediğiniz tırnak süsleme malzemesi?
4. En beğendiğiniz oje rengi?
5. En kolay hangi elinize oje sürebiliyorsunuz?
6. Paylaşmak istediğiniz bir özel yönteminiz var mı?
7. Genelde oje alışverişlerinizi nereden yaparsınız?
8. Vazgeçemediğiniz, olmazsa olmaz dediğiniz alet?
9. Oje alırken tercih sebepleriniz?
10. Kaç tane ojeniz var?
11. En sevdiğiniz parmağınız?

Cevaplar:

1. "Wow, I like your nails!"
2. En çok DL Across the Universe'ü beğendiler.
3. Her şeyim var sanki. Belki folyo olabilir.
4. Turkuaz.
5. Solak olduğum için sağ elime.
6. Bir önceki cevapla alakalı olarak oje sürmeye sol elimden başlıyorum.
7. Eskiden netten alırdım, sonra Ulta açıldı.
8. Çabuk kuruyan üst katlar.
9. Renk ve bitiriş.
10. Gerektiğinden çok daha fazla :/
11. Yüzük parmağım (Put a ring on it?)

Esra ile Aylin zaten herkesi mimlemişler, bana kimse kalmadı sanki. Buldum, Zuzu... Hatta ona ek soru olarak "Nerdesin çocuğum?" diyorum, blogta in cin top oynuyor.

Çekilişe gelince; geçerli 38 kişiyi liste yaptım, ev arkadaşıma sayı tut dedim. 3 cevabını verdi. Tansu, mailini gönderdim :)

8 yorum:

  1. Mimler birikince fena oluyor. Ama okumasıda cevaplamasıda çok eğlenceli :)
    Hemen geri dönüş yaptım sana Öykü. :)

    YanıtlaSil
  2. Are you alive Öyküüüüüü?

    YanıtlaSil
  3. Evet evet, hem de Ankara'dayim <3

    YanıtlaSil
  4. Anlaşıldı sessizliğinin sebebi :) Soğuktur oralar dikkat et kendine, çok da özletme :)

    YanıtlaSil
  5. Sagol walla Dilek, beni bir sen ozledin demek ki :P

    YanıtlaSil
  6. Eminim ki siteye yeni post var mı diye her gün girip, bir süre sonra Öykümüze gurbet ellerde bişey mi oldu diye endişelenmeye başlayan benim gibi birçok oje/Öykü sever vardır :) Neyse sen oje topla bol bol. :)
    Btw, enjoy your holiday :)

    YanıtlaSil
  7. Ama Dilek, beni oyle mutlu ettin ki simdi... Cok tesekkur ediyorum <3

    YanıtlaSil
  8. oha simdi gordum nerde bu kiz diye yana done seni ariyordum, yapicam mimi belki bi donus olur benim icinde :)

    YanıtlaSil