1 Ocak 2012 Pazar

NOTD: Orly Meet Me Under the Mistletoe + Toma Teal Gold Glow

My new year's eve mani was a simple layering experiment. Toma Teal Gold Glow is a green, gold, and orange flashing flakey in a teal tinted base. It's also supposed to glow under black light but I can't test it at home. The polish was almost dry so I added some thinner and then applied two coats. I also suffered from the B3 fumes.

Yılbaşı için yeni bir oje sürmek yerine tırnaklarımdaki yeşil rengin üstüne pullu bir oje denedim:


Oje neredeyse kuruydu; önce içine inceltici döktüm, sonra da iki kat sürdüm.


Ojenin tabanı şeffaf bir turkuaz/teal ve pullar yeşil, altın ve turuncu arasında gidip geliyor.


Ayrıca bu oje siyah ışık altında parlıyormuş ama evde öyle bir kaynak olmadığı için bunu test edemiyorum. Yılbaşına disko ortamında girseydim o zaman resim çekebilirdim.


Blogta gelecek ojeler: Milani Silver, Butter London Victoriana, Tarih84 için toz pembe bir oje, sonra da kim bilir daha neler...

9 yorum:

  1. Ay mikenbell olmuşşş !!

    YanıtlaSil
  2. süpermişşşşş <3

    YanıtlaSil
  3. Canım bu oje çok güzelmişşş bayıldım resmen

    YanıtlaSil
  4. Sagolun kizlar, ben de begendim bunu :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzell rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  6. süper bu renk !!
    cok begendim !

    YanıtlaSil
  7. Harika bir renk olmuş, çok bğendim. Biraz geç oldu ama blogumu izlediğin için çok teşekkür ederim, ben de izliyorum :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Walla itiraf ediyorum, blog odulleri olmasa haberim bile olmayacakti. Artik takipteyim :)

    YanıtlaSil
  9. tatlım çook seker olmuş.

    YanıtlaSil