19 Aralık 2011 Pazartesi

Double Combo?

That awkward moment when you find doubles in your stash...

Hangi ara Wet 'n Wild Grey's Anatomy'den iki tane almışım acaba?


Oje sayısı fazla olan arkadaşlar, siz de böyle yanlışlıklar yapmaya başladınız mı?

15 yorum:

  1. Fazla geliyosa gönderebilirsin şeker hiç hiiiç sıkma tatlı canını =P :D

    YanıtlaSil
  2. Hehe, uyanik! Burda oje delisi yaptigim bir arkadasa veriyorum fazla ya da bana yakismayan ojeleri. O da hayatindan memnun sanirim :)

    YanıtlaSil
  3. o arkadaşın ben olmalıydım:):)

    YanıtlaSil
  4. 2 liralık burdaki ojelerde çok başıma geliyor çünkü ucuz diye önemsemeden alıyorum:) ama zoya opi onlar benim kıymetlimiss

    YanıtlaSil
  5. ben geçen farkettim, bir sürü dupe krem ojem vardı. farklı markalardan ama. markalar bi anda çıkarınca gözüm dönmüş bakmadan almışım sanırım haha. arkadaşıma hediye ettim onları =D

    YanıtlaSil
  6. Bende yapıyorum onu.Özellikle yazın aldığım çok oldu.Neyseki geri götürüp başka bir renkle değiştirmeme izin veriyolar.Satıcılar bile artık tanıdığı için..

    YanıtlaSil
  7. Ben de the ABLA'ya almissindir diyecektim demek o arkadasa:(

    YanıtlaSil
  8. Towanda, bu da 2 dolarlik bir oje zaten ama dedigin gibi Zoya falan icime oturur.

    Nemo, dupe olanlara fazla uzulmuyorum ben aslinda. Sise olsun, formul olsun degisikler yine.

    Poliship, aslinda ben de iade edebilirdim ama fis yok tabi ortada :/

    Ablaaa, sana da elimdekini veririm. Ne istedin de vermedim bugune kadar? *Aslan kardes mode on*

    YanıtlaSil
  9. Sen de saskinsin benim gibi zaten :D

    Bu arada Nazli, kizmadin umarim uyanik dememe, sakadan oyle yazdim ben :/

    YanıtlaSil
  10. oje degilde ayakkabida yapmistim. lazim olur, indirimde, bir daha ya bulamazsam diye kitlik zihniyetiyle bir suru kar botu alip yer kalmayinca dolaplara kaldirmisim. tasinirken farkettim, tabiki anneme verdim, pek mutlu oldu.

    YanıtlaSil
  11. yılbaşı için giveavay de yapabilirdin =)

    YanıtlaSil
  12. Ahaha, Kalinka koptum :) Seninki de ayri bir asama olmus.

    Prensess, o da aklimda aslinda ama gumruk yasagina takilir diye korkuyorum gonderecegim paket.

    YanıtlaSil
  13. süperleeeeer !!!!!! cok sevdim !

    YanıtlaSil
  14. kayitlara gecsin diye yapiyorum bunu you knowun boyle kac tane ojesini buldum 1 degil 3degil 5degil:)

    YanıtlaSil