12 Nisan 2011 Salı

Konuk NOTD: Nail Trick 601

Here is a guest NOTD. My BFF is wearing 601 from Nail Trick, which is the first water-based polish brand of Turkey. She applied only one coat of polish, no base coat or top coat. Very lovely color, right?

Dün Nail Trick ojelerin genel bir değerlendirmesini yapmıştım, bugün de Aslı arkadaşımın tırnaklarında 601 numaralı ojeyi göstermek istiyorum:


Alt veya üst kat yok, oje ise bir kat. Renk çok güzel, öyle değil mi?

 
Aslı arkadaşıma burdan tekrar teşekkür etmek istiyorum. Bazen onun Zoya koleksiyonunu gördükçe içimden "Tanrım bir canavar yarattım" diyorum, ama tek suçlu ben olamam değil mi? Onun da içinde varmış demek.

4 yorum:

  1. böyle kocaman bir yüzük taktığı için aslı'yı takdir ediyorum =) herkes böyle yüzükler taksın =) taşı nedir bunun acaba?

    YanıtlaSil
  2. Bu yuzukle poz versin diye ozellikle mavi ojeyi verdim :) Tasi sanirim safir. Alsancak Gul Sokak'taki Moonstone'dan alinmis. Reklam yapalim biraz :)

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler nemo, en buyuk yuzugum de bu zaten.

    YanıtlaSil