4 Şubat 2011 Cuma

NOTD: Essie Coat Azure

Coat Azure, from Spring 2011 French Affair collection, is a blue shimmer and a really pretty one. The color makes me very happy but the formula was terrible since I had a huge bald spots and dragging problem. This is two coats.

Uzun zamandır bir oje beni bu kadar mutlu etmemişti. Essie'nin yepyeni bahar serisi French Affair'den Coat Azure:


Çok mutlu bir mavi kendisi, içinde ışıltılar var.


Renk bu kadar güzelden formül bir o kadar kötü. İki kat sürdüm gerçi ama hani bazı ojeleri sürdüğünüzde arada fırçanın çekmesiyle boşluklar kalır ya, öyle oldu. Tam anlatamadım sanki.

13 yorum:

  1. çok güzel bir oje ismi de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa, cok guzel bir noktaya parmak bastin, adi da guzel hakkaten :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok güzel görünüyor. Benim de aklım kaldı bunda.

    YanıtlaSil
  4. renk çok güzel bence de ama ah içindeki o ışıltılar olmasaydı. ben bu serideki lila ve sedefli beyaz nasıl duruyor merak ettim, çok şeffaftır sanırım ama internette de bulamadım pek..

    YanıtlaSil
  5. ya ben bunu pastelin ojesine benzetiyordum şişede ama şimdi anladım o daha koyu bu cok guzel

    YanıtlaSil
  6. It a must have for me :)

    YanıtlaSil
  7. Sakurai Chune, aklinda kalacagina onunde dursun :P

    Nemo, isiltilar ayri bir guzellik katiyor bence, sana sevdirecegimden emindim ben. Lila da tatliydi yakindan ama ayni tonlarda cok ojem var diye almadim. Bulamadim ben de resim.

    Youknow, ben de senin Woo ojene benzetmistim, o sanirim kremdi.

    Sonidlo, yes it is :))

    YanıtlaSil
  8. İçimi açtı bu oje. Bahar gelmiş kadar oldu, mutlu oldum birden :))
    Çok güzel gerçekten yahu.

    YanıtlaSil
  9. Hah, ben de onu diyorum iste, beni de mutlu etti, Prozac gibi oje :)

    YanıtlaSil
  10. yok ya benim woo daha soluk ve koyu ama fotolarda öle cıktı işte :d

    YanıtlaSil
  11. Aslinda ayari vardir solukluk icin de ogrenmek lazim. Ben hala otomatige getirip cekiyorum mesela :)

    YanıtlaSil
  12. böyle sizde ya da sürenlerin tırnaklarında görünce çok hoşuma gidiyor rengi,fakat kendime uygulayınca nedense sizdeki gibi durmuyor gibi hisediyorum.yoksa çok hoş bir renk olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. Eger hep kirmizi/pembe ya da Fransiz manikuru kullaniyorsaniz gozleriniz alismadigi icin oyle hissediyorsunuz bence. Cok acik ya da cok koyu mavi ile baslayip ondan sonra boyle daha canli tonlara kayabilirsiniz. Sonra gelsin maviler, gitsin yesiller :)

    YanıtlaSil