24 Haziran 2010 Perşembe

NOTD: Mavi Marble

Please scroll down for English.

Su elementini sona saklamamın sebebi, uygulayacağım tekniği daha önce hiç denememiş olmama rağmen ortaya güzel bir şey çıkacağına dair olan inancımdı. Bahsettiğim teknik, tabi ki su kullanılarak yapılan Marble. Ben buna kendi çapımda Ebru diye Türkçe isim taktım, ama tüm önerilere açığım. Önce kullandığım ojelere bakalım; soldan sağa Color Club French Tip, Nubar Baby Blue, OPI Suzi Says Feng Shui, Ulta Moody Blues:


Bu da manikürüm:


Nasıl buldunuz? İlk sefer için hiç de fena olmamış, değil mi?


Şurda resimlere girmeyen utangaç baş parmağım da var:


İstek olursa nasıl yaptığımı detaylı anlatırım, zaten düşündüğümden daha kolaymış. Son bir resim:


Bugün Avatar serimizin sonuna geldik, yayında ve yapımda emeği geçen tüm ojelere teşekkürler.

I saved the element Water for the last, because I expected that the technique I was going to use would result in an awesome mani, even though I had never tried it before. Of course, the method I am talking about is no other than marbling. I used Color Club French Tip, Nubar Baby Blue, OPI Suzi Says Feng Shui, and Ulta Moody Blues to have that flowy, watery look. I think it looks great especially for the first try. This mani concludes our Avatar series, thanks for bearing with me.

14 yorum:

  1. Fena degil ne demek, harika olmuş :) Bir de nasıl yaptigini yazsan cok makbule gecer.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım!!! Harika olmuş Öykü bunlar :)) water marble denemek istiyorum ne zamandır ben de ama hiç cesaret edemedim, kolay oldu mu?

    YanıtlaSil
  3. Tamamdir Francesca, yarin resimli olarak anlatirim.

    Sagol Marjo, walla bekledigimden cok daha kolay oldu. Bir tek L'oreal ojeler civik ciktigi icin onlari kullanamadim.

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler, sen de dene :)

    YanıtlaSil
  5. ay çok güzel olmuş....detayları ver noolur!

    YanıtlaSil
  6. harika olmus! bu da benim becerebildigim tek marble =D

    http://i18.photobucket.com/albums/b131/banana_kitty/12.jpg

    YanıtlaSil
  7. Bunu hatirliyorum, sevgililer gunu icin yaptigin di mi? Smoothie gibi, cok tatli :)

    YanıtlaSil
  8. harika!bayıldım en kısa sürede bende deniycem :)

    YanıtlaSil
  9. Wow, these colors go together so well! Like the prettiest retro pattern! Especially the middle finger :)

    YanıtlaSil
  10. Zeynep hemen dene, cok eglenceli yapmasi :)

    Thanks Doo! I tried my pinky first and look how different it turned out.

    YanıtlaSil
  11. So pretty! Way better than my first one.

    YanıtlaSil
  12. bunlara bayıldım ya. süper olmuşlar süüper =) çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  13. Thanks Arrianne!

    nalakasivar, sen de dene, sana da yakisir eminim ;)

    YanıtlaSil