29 Mart 2010 Pazartesi

NOTD: OPI Hot & Spicy

OPI’ın Hong Kong koleksiyonunu tanıtmaya bugünkü ojeyle son veriyorum. Yine bir krem olan Hot & Spicy, çok tatlı bir turuncu renginde:


Size daha önce Nubar’dan bir turuncu oje tanıtmış, ten rengimle çakışmasından dolayı ellerimi kirliymiş gibi gösterdiğini söylemiştim. Hot & Spicy’nin içinde yeteri kadar kırmızı olduğu için bu sefer öyle bir sorunum olmadı, bunu gönül rahatlığıyla kullanabilirim.


Yine iki kat sürdüm, formül her zamanki gibi harika. Bu koleksiyondan denediğim bütün ojeleri beğendim. Renkler güzel, sürüşte hiç bir pürüz yok, tavsiye ederim.

Yarın 2010 yaz koleksiyonlarını tanıtmayı planlıyorum, ondan sonra KaLinka’nın isteği üzerine Maybelline’nin mavi ojesini süreceğim. Haftasonu için de yine eğlenceli bir manikür planlıyorum. Hayatta da böyle planlı programlı olabilseydim atom mühendisi bile olurdum.

3 yorum:

  1. ten rengiyle çakışmaktan kastın ne? anlayamıyorum hiç ben.bu oje rengi de şahaneymiş.bende şu an 291 alix avien var buna benziyor ama hiç senin elindeki gibi durmuyor acaba ten rengimle mi çakıştı

    YanıtlaSil
  2. 291'i bilmiyorum ama ben de 227 aldim, o da benziyor bu renge.
    Ten rengiyle cakismak derken ojeyi surdukten sonra elin kirli, gri, kirmizi gibi tonlarda gozukmesinden bahsediyorum. Mesela Nubar Creme benim ellerimi kirli gosterdi, blogta var bakmak isterseniz.

    YanıtlaSil
  3. Aaa yazida demisim zaten Nubar'a bakin diye :)

    YanıtlaSil