21 Mart 2010 Pazar

NOTD: Alix Avien 160

Zoya’nın Reverie adını bahar koleksiyonu altı parçadan oluşuyor. Bu serinin özelliği, tüm ojelerin “duochrome” yani yanardöner olması. Bir başka deyişle, ışığın geliş açısına göre tırnakların rengi farklı gözüküyor.


Bu koleksiyonda benim dikkatimi bir tek Adina çekmişti, ama ona çok benzer bir Nubar ojem olduğu için onu da pas geçtim. Ama bugün için ojelerimi karıştırırken neredeyse Lana’nın aynısı bir tane buldum; kışın Türkiye’den aldığım Alix Avien 160:


Bu oje kırmızı, koyu pembe ve turuncu arasında gidip geliyor. Şişede daha belirgin bu durum. Formülde bir sorun yok, iki kat sürdüm.


Bu resimde ojedeki ışıltılar da gözüküyor. Ben beğendim bu ojeyi, ama şunu belirtmeliyim, “olgun” bir renk bu. Bundan 10 yaş genç olsaydım uzak dururdum.

2 yorum:

  1. bu aralarda ben de cok fena halde sardim, degisik renkli ojelere.. civil civil senin ojelerinde ne kadar hoslar.

    YanıtlaSil
  2. eLLa, iste boyle renkli ojeler hayatimiza renk getiriyor, devam bence :)

    YanıtlaSil