5 Mart 2010 Cuma

2010 Bahar Koleksiyonları 3. Bölüm

Bugün Tim Burton’ın son filmi Alice in Wonderland vizyona giriyor. Küçükken harikalar diyarında gezen Alice’in büyüyüp yine aynı deliğe düşmesinin hikayesi anlatılıyor, tabi ki filmin en büyük kozu Johnny Depp. OPI firması, yapımcı ile anlaşıp bu filmden esinlenen küçük bir koleksiyon çıkardı, adı doğal olarak Alice in Wonderland:


Biri krem, biri ışıltılı iki kırmızının yanında asıl göze çarpanlar simli ojeler. Yine de benim pek ilgimi çekmediler, almadım. Zuzu’da mor olanın resmi var bakmak isterseniz.


OPI, bu filmden esinlenme işini abartıp yaza yeni bir koleksiyon daha çıkartıyor, adı The Shrek After Forever. Evet, Shrek adlı çizgi filmin dördüncüsü bu yaz vizyona girerken biz de istersek tırnaklarımı o korkunç yeşil renge boyayabileceğiz.

  Photo Credit: Michèle

2 yorum:

  1. Bende de bitek o rengi var canim, ama bulursan al derim cok guzel piril piril :) Bi de Shrek koleksiyonunu heyecanla bekliyorum bakalim ne cikicak

    YanıtlaSil
  2. Ben cok begenmedim Shrek'in promo resimlerini ama tirnakta gormek lazim bir de.

    YanıtlaSil